Lapierre - Aircode DRS LTD keret, piros (S/46)

     0 / 5


Ezt a terméket jelenleg egyetlen partnerünk sem értékesíti

Legyél Te az első, hirdesd termékeidet nálunk!

Új Lapierre Aircode DRS 2021 – Aerodinamikus rakéta – Arnaud Demare fegyvere. Lehetetlennek tűnt az Aircode-ot még gyorsabbá és egyben még kényelmesebbé tenni elődjénél. A karbon konstrukcióról szerzett ismereteink és a Groupama FDJ csapatának a Computational Fluid Dynamics (CFD) aerodinamikai optimalizálásával foglalkozó specialistákkal együttműködve szerzett World Tour tapasztalatunk, valamint az azt követő szélcsatornában végzett, igényes tesztek új fejezetet nyitottak az Aircode számára. És hogy ez egy sikeres fejezet, azt bizonyítja Arnaud Demare 4 szakaszgyőzelme a Giro d'Italia 2020-on! Az aerodinamikus és vékony kialakítás a fizika és az aerodinamika törvényeivel játszik. Az új modell építése során minden részletet optimalizáltunk, hogy a vázat a lehető legkönnyebbé tegyük pontosan azokon a helyeken, ahol a legnagyobb a tehetetlenség, ezáltal növelve az általános teljesítményt. Több integráció Ne keresse a vezetékeket. A váz íveinek és aerodinamikájának javítása miatt a vezetékek teljesen el vannak rejtve a kormányban és magában a vázban. Az integráltság ezen szintjének elérése érdekében új típusú szárat készítettünk, 1,5"-os golyóscsapágyakat adtunk hozzá és új típusú első villát terveztünk. Az eredmény az aerodinamika javítása mellett az új Lapierre Aircode magas esztétikai értéke DRS. Agresszívabb geometria a még nagyobb teljesítmény érdekében A motort aerodinamikailag fejleszthetjük, de mi értelme lenne, ha nem magának a versenyzőnek az aerodinamikáját javítanánk? A nagyobb sebesség elérése érdekében ez alapvető feladat volt számunkra. Az XS-től M-ig (74°) és L-től XL-ig terjedő (73,5°) vázméreteknél az üléscső közvetlenebb és állandóbb dőlésszögével, valamint az enyhén meghosszabbított felső keretcsővel alacsonyabb, agresszívabb ülést értünk el, és így csökkentettük légellenállás és jobb aerodinamika. A hosszabb tengelytávnak köszönhetően a kerékpár első részének stabilitása javult, különösen nagy sebességnél. A kerékpár hátsó része nagyobb érzékenységgel tűnik ki a rövidebb lánctartóknak köszönhetően (405 mm) A stabilitás, a vezérlési pontosság és a gyorsulási képesség elképzelhetetlen kombinációját értük el. A sebesség és a kényelem nem zárják ki egymást Az új Aircode DRS segítségével felfedezheti, mit jelent gyorsan és bársonyon vezetni, az útviszonyoktól függetlenül. Az üléstámaszok új kialakítása és a felső keretcsőhöz való csatlakozásuk (amely immár az üléscső szintje fölé emelkedik) eloszlatja a rezgéseket, és csökkenti mind az üléscső, mind az nyeregcső hajlító erejét. Az eredmények hihetetlenek: a váz immár 12%-kal kényelmesebb függőlegesen, mint elődje. Tömlő nélküli kerekekkel (minden modell) és 25 mm széles abroncsokkal (a váz és a villa 28 mm-ig kompatibilis abroncsokkal) a vezetés élvezetté válik. Nemcsak gyorsabb vezetést tesz lehetővé, hanem hosszabb távok kevésbé fáradt megtételét is lehetővé teszi. Utazáshoz és triatlonhoz. A Lapierre Aircode DRS 7.0 és 8.0 modellek új karbon aerokormánnyal rendelkeznek, amelyet kifejezetten a kormányra könnyen rögzíthető karbon rudakhoz terveztek. Új Lapierre Aircode DRS 2021 – Olyan gyors, erős és agresszív, mint amilyennek látszik! Nem: UniSex Modellév : 2021

Azonosítók
Termék ID: #6392021
0

Értékelés írása hamarosan...

Kapcsolódó termékek

IRÁNYTŰ A VÁSÁRLÁSHOZ

Az áriránytűn több millió terméket listázunk és folyamatosan bővül a kereskedő partnereink száma.
Te is szeretnéd, ha termékeid megjelennének az áriránytű ajánlatai között?

Jelentkezz kereskedőnek