TheGameCreators - AppGameKit Studio - Particle Editor (PC - Steam elektronikus játék licensz)
0 / 5
0 / 5
Az AppGameKit Studio Particle Editor egy könnyen használható szerkesztő, amely GPU-részecskéket visz az alkotásaiba. Használja ki GPU-ja erejét, hogy összetett effektusokat készítsen magas részecskeszámmal anélkül, hogy jelentős hatást gyakorolna a teljesítményre. Az AppGameKit Studio részecskeszerkesztő kompatibilis az AppGameKit Studio és az AppGameKit Classic alkalmazásokkal. A szerkesztő eszközöket biztosít az összes lényeges hatásparaméter vezérléséhez, és lehetővé teszi a részecskék mozgásának és áramlásának vizuális létrehozását anélkül, hogy programozásra vagy összetett képletekre lenne szükség. A részecskék irányíthatók és mozgathatók befolyásoló effektusok, például reflektorok, örvények, erők és attraktorok rétegzett kötegének felépítésével. Van egy speciális festékréteg is, amellyel szabadon festheti a részecskék mozgását (sebesség és irány) az emittert körülvevő 3D térben. Ez lehetővé teszi az azonnali vizuális visszajelzést, valamint a játékeffektusok iteratív és művészi felépítésének lehetőségét. Betölthet (vagy használhatja a mellékelt) részecskeképeket és színátmeneteket az egyes részecskék formálásához és színezéséhez azok élettartama során. Ha egy effektus elkészült, exportálhatja azt, és felhasználhatja AppGameKit projektjeiben a futásidejű kóddal, amely hozzáadja a GPU részecske funkcióit. A rendszer inicializálása és az effektusok betöltése nagyon egyszerű, és olyan funkciókhoz is hozzáférhet, amelyek lehetővé teszik az effektbeállítások többségének valós időben történő vezérlését, ha szükséges. A szerkesztő több mint 150 előre elkészített effektust tartalmaz, amelyeket azután tovább lehet finomítani és módosítani a szerkesztőben. Jellemzők A festékréteg nagyon egyszerűen használható művészi megközelítést biztosít a részecskeáramlási irányok interaktív festéséhez Egyszerűen használható futási idő az AppGameKit Studio és az AppGameKit Classic alkalmazásprojektekhez Felhasználó által szabályozható maximális részecskeszám (4K, 16K, 64K, 256K, 1M), így az effektusok finomhangolhatók a különböző hardverspecifikációkhoz Futási idejű opció egy effektus betöltéséhez csökkentett részecskeszámmal Állítsa le a szimulációt az aktuálisan megjelenített hatás ellenőrzéséhez Rugalmas emitter funkcionalitás többféle emitterrel (doboz, kör, korong, töltött gömb, gömbhéj, vonal) Minden emitter alakzat finomhangolható (méret/sugár, forgás és pozíció) Futásidejű vezérlés az effektus helyzete felett – használja újra ugyanazt a hatást a játékok különböző helyein Az emitterek a szerkesztőben és futás közben aktiválhatók és deaktiválhatók A változó emissziós számláló automatikusan optimalizálható, hogy a lehető legtöbb részecske jelenjen meg a képernyőn Robbanáskibocsátó készülékek robbanásokhoz és szikrákhoz Teljes ellenőrzése annak, hogy egy emitter hány képkockát hoz létre részecskéket, mielőtt nyugalmi állapotba kerül Adja meg a részecskék kezdeti sebességét és a véletlen szórás beállítását Támogatott részecskekeverési módok (átlátszatlan, alfa, additív) Számos részecske-textúrát tartalmaz a közös hatások érdekében Egyedi textúrák támogatottak A részecskék színezése könnyen szabályozható a részecskék élettartamára gradiensek használatával. Az egyéni színátmenetes textúrák támogatottak A támogatott részecsketájolási módszerek közé tartozik a kamera felé néző, hirdetőtábla, teljes 3D-s forgatás, mozgási sebesség orientált Szabályozza az egyes részecskék méretét az élettartamuk elején és végén Turbulenciarendszer a természetes megjelenésű véletlenszerűség hozzáadásához az effektekhez Az egyéni zajtextúrák a turbulencia esetén támogatottak A turbulencia mező futási időben fordítható és forgatható Réteges vektormező rendszer a teljes részecskemozgás és áramlás szabályozására A forma alapú rétegek helyi irányított erőket adhatnak hozzá, vonzhatják/taszíthatják vagy örvénylhetik a részecskéket Reflektor rendszer, amellyel a részecskék visszaverhetők a padlóról és a falakról
Termék ID: | #7040920 |