Lapierre - Aircode DRS 5.0 Kerékpár
0 / 5
0 / 5
Lapierre Aircode DRS 5.0 kerékpár Lehetetlennek tűnt az Aircode-ot még gyorsabbá és egyben még kényelmesebbé tenni elődjénél. A karbon konstrukció ismerete és a Groupama FDJ csapatának World Tour tapasztalata , a dinamika aerodinamikai optimalizálására szakosodott szakemberekkel együttműködve, a Computational Fluid Dynamics (CFD) használatával és az azt követő szélcsatornában végzett, igényes tesztekkel új fejezetet nyitott. az Aircode számára. És Arnaud Demare négy szakaszgyőzelme a Giro d'Italia 2020-on bizonyítja, hogy ez egy sikeres fejezet! Az aerodinamikus és vékony kialakítás a fizika és az aerodinamika törvényeivel játszik. Az új modell építése során minden részletet optimalizáltak , hogy a váz a lehető legkönnyebb legyen, pontosan azokon a helyeken, ahol a legnagyobb a tehetetlenség az általános teljesítmény növelése érdekében. Több integráció. Ne keresse a vezetékeket. A váz íveinek és aerodinamikájának javítása miatt a kábelezés teljesen el van rejtve a kormányban és magában a vázban . Az integráltság ezen szintjének elérése érdekében új típusú szárat fejlesztettek ki, 1,5"-os golyóscsapágyakat adtak hozzá, és új típusú első villát terveztek. Az eredmény az aerodinamika javítása mellett az új Lapierre Aircode DRS magas esztétikai értéke . Agresszívabb geometria a még nagyobb teljesítmény érdekében. A motor aerodinamikailag javított, de mi értelme lenne, ha a versenyző pozíciójának aerodinamikáját sem javítanák? Döntő feladat volt a nagyobb sebesség elérése. Az XS-től M-ig (74°) és L-től XL-ig terjedő (73,5°) vázméreteknél az üléscső közvetlenebb és állandóbb szöge, valamint az enyhén meghosszabbított felső keretcső alacsonyabb, agresszívabb ülést eredményezett, és így csökkent a légellenállás. . A hosszabb tengelytávnak köszönhetően a kerékpár elülső részének stabilitása javult, különösen nagy sebességnél. A kerékpár hátsó része nagyobb érzékenységgel tűnik ki a rövidebb lánctartóknak köszönhetően (405 mm) A sebesség és a kényelem nem zárják ki egymást. Az új Aircode DRS segítségével felfedezheti, mit jelent gyorsan és bársonyon vezetni , az útviszonyoktól függetlenül. Az üléstámaszok új kialakítása és a felső keretcsőhöz való csatlakozásuk (amely immár az üléscső szintje fölé emelkedik) eloszlatja a rezgéseket, és csökkenti mind az üléscső, mind a nyeregcső hajlító erejét . Az eredmények hihetetlenek: a váz immár 12%-kal kényelmesebb függőlegesen, mint elődje. Tömlő nélküli kerekekkel (minden modell) és 25 mm széles abroncsokkal (a váz és a villa 28 mm-ig kompatibilis abroncsokkal) a vezetés élvezetté válik . Nemcsak gyorsabb vezetést tesz lehetővé, hanem hosszabb távok kevésbé fáradt megtételét is lehetővé teszi.
Termék ID: | #6469515 |