Headu - Kódolj könnyedén (MU25411)
0 / 5
0 / 5
Mit kell tudni a játékról? Headu - Kódolj könnyedén A játékkal a legkisebbek is elsajátíthatják a programozás alapjait. Az instrukciók és az akciók egymás mellé pakolásával megoldahtunk problémákat és fejleszthető a számítási gondolkodás. A játék több szinten játszható, és a szabályok két játékosra szabottak. Egyedüljátszós logikai játékként is játszható. A játék 12 küldetéskártyát tartalmaz, rajtuk egy-egy állatkölyök látható. Előkészületek és játék Állítsuk össze a kirakósként illeszkedő utat és a programozó panelt. Keverjük meg a küldetéskártyákat és helyezzük őket lefordítva az asztalra, akárcsak a kezdőkártyákat. A többi tartozékot tegyük félre. A fiatalabb játékos húz egy küldetéskártyát, és egy vele megegyező színű négyzetre helyezi a játéktáblán (pl. : egy kék kártyát a kék sorba). A játékos ezután húz egy kezdőkártyát: most is egy színben passzoló szabad területre kell helyezni. A játékosok választanak egy-egy bábut és a start mezőre helyezik. A programozó panelekkel és a kódkártyákkal a játékosok megírják a küldetés teljesítéséhez szükséges utat. Úgy ellenőrzik, hogy az általuk megírt kód helyes-e, hogy a bábuikkal lekövetik azt a játéktáblán. A tábla még izgalmasabbá tehető a négy darab "áthaladó" kártyával. Ha ezeket használjuk, a játékosoknak mindenképpen keresztül kell rajtuk haladni az útjuk során. Az a játékos nyeri a kört, aki a legkevesebb kódkártya felhasználásával képes teljesíteni a küldetést, vagyis optimalizálja a programot. A győztes jelvényt kap és a játék a második körrel folytatódik. Az a nyertes, akinek sikerül összegyűjtenie 4 jelvényt. Kódolásos játék A játékosok a programozópanelen írják a kódokat fentről lefelé. Az egyszerűbb verzióban (4-6 év) csak a fehér kódkártyákat használják, melyek jelentése attól függ, milyen irányban helyezik le őket. A haladó verzióban (6-8 év) a fehér és a fekete kódkártyákat egyaránt használni kell. A számozott fekete kártyákat a fehérek mellé helyezve jelzik, hogy hányszor kell végrehajtani az akciót. Tartalma:
1 db játéktálba
2 db programozó tábla
60 db kódjelző
12 db küldetéskártya
4 db kezdőkártya
4 db bábu
4 db átjárást segítő térkép
8 db állatkártya
Doboz mérete: 18,6 x 25,5 x 5,5 cmAjánlott: 4 éves kortól Játékos szám: 1-4 Játékidő: 25 percNem találtad meg amit keresel? Vagy körülnéznél hasonló termékek között? Kattints arra ami érdekes lehet: Logikai játékok Fejlesztő játékok óvodásoknak Fejlesztő játékok kisiskolásoknak Játékok 3-5 éves gyerekeknek Játékok 5-8 éveseknek Térlátást fejlesztő játékok Síkbeli tájékozódást fejlesztő játékok
Termék ID: | #4217145 |