SmartGames - Lovas Klub

     4 / 5


Értékesítők Leírás Paraméterek Értékelés

Ezt a terméket jelenleg egyetlen partnerünk sem értékesíti

Legyél Te az első, hirdesd termékeidet nálunk!

Mit kell tudni a játékról? Smart Games - Lovas klub logikai játék A Lovas Klub kihívást jelent a játékosoknak. Akadálypályát kell kialakítani, és a lovasnak a megfelelő sorrendben kell átugratnia az akadályokon, hogy elérje a célt. A játékosra 80 feladvány vár 5 nehézségi szinten. A Lovas Klub tökéletes fejlesztőjáték 7 éves kortól gyerekeknek, de a felnőtt játékosoknak is tartogat kihívást. Az alapvetően útvonalépítő logikai játék segít fejleszteni a kognitív készségeket, beleértve a térbeli tájékozódást, a tervezést és a problémamegoldást. Először is válasszunk egy feladványt, majd állítsuk fel a játéktáblát, tegyük a lovast a kezdőponthoz, a kijárati kaput a célba. Betűkkel van jelölve a kezdőpont és a cél, a betűket a játéktábla szélén találjuk. Néha a kiindulási pont és a cél ugyanaz. Kiválasztjuk a feladványban jelzett útlapka elemeket: minden elemnek van egy adott színű akadálya (A-tól J-ig). Csak a feladványban lévő akadályokkal rendelkező elemekre van szükség. A feladat, hogy alkossunk pályát a starttól a célig. A feladvány megmutatja az akadályok sorrendjét: A. A lónak követnie kell az utat anélkül, hogy irányt váltana. Ha azonban a megoldás visszafordulást tartalmaz több puzzle-darabbal, akkor lehetséges, hogy a ló újra ugyanazon az úton megy (bármelyik irányba). Néha többször is átugorja ugyanazt az akadályt. B. 3 puzzle van, amelyekben egy elágazás van az ösvényben (I, H és J akadályokkal). Amikor közeledünk egy elágazáshoz, kiválaszthatjuk, hogy melyik irányba menjünk tovább, azonban nem vehet éles fordulatot. C. Ne feledjük, hogy a feladványban szereplő színek/betűk az ösvényen lévő konkrét akadályok sorrendjére vonatkoznak, nem a teljes puzzle-darabok sorrendjére. Néha úgy kell elhelyezni ezeket a darabokat, hogy az üres ösvényt használjuk, majd a ló visszatér, hogy átugorja az akadályt a feladvány sorrendjében. D. A wizard szintű kihívások nem jelzik a kezdőpontot vagy a célt (kérdőjelet mutatnak a lónál és a kapunál). A puzzle-darabok helyes elhelyezése megmutatja a kezdőpontot és a célt. Minden feladványnak egy megoldása van, amit megtalálunk a füzet végén. Nagyon szép, minőségi lovas okosjáték színes akadályokkal, kanyargó útvonal elemekkel, lovas bábuval és 80 pályával. Tartalom:

1 játéktábla

1 kijárati kapu

10 puzzle-darab akadályokkal és ösvényekkel

1 ló lovassal

Füzet 80 feladvánnyal

magyar nyelvű játékszabály

Ajánlott: 7 éves kortól Nem találtad meg amit keresel? Vagy körülnéznél hasonló termékek között? Kattints arra ami érdekes lehet: Smart Games játékok Logikai játékok ​Fejlesztő játékok kisiskolásoknak Állatos játékok Lovas játékok Játékok 5-8 éveseknek Játékok 8-12 éveseknek Térlátást fejlesztő játékok

Azonosítók
Termék ID: #4217136
4
5
4
3
2
1
A termék értékeléséhez előbb


Kapcsolódó termékek

IRÁNYTŰ A VÁSÁRLÁSHOZ

Az áriránytűn több millió terméket listázunk és folyamatosan bővül a kereskedő partnereink száma.
Te is szeretnéd, ha termékeid megjelennének az áriránytű ajánlatai között?

Jelentkezz kereskedőnek