SmartGames - Noé bárkája (14815-182) (SGT 240)
5 / 5
5 / 5
Mit kell a játékról tudni? Noé bárkája mágneses úti változat a Smart GamestőlNoé bárkája (Noah's Ark) egy új, mágneses logikai játék utazáshoz (is). Ha szereted a gondolkodtató feladatokat állatokkal, Neked való játék!Találd meg az állatok helyét a bárkában és mentsd meg őket az özönvíztől! Segíts Noénak minden állatot elhelyezni a bárkájában! Minden állatnak be kell férnie Noé bárkájába. A párok egymás mellett szeretnek utazni, ezért egymás mellé kell elhelyezni őket! Figyelj oda, hogy mind a 10 állat a lábával a padlón álljon - ki szeret fejjel lefele utazni... Igazán gondolkodtató 48, egyre nehezedő feladványokat tartalmazó utazó játék. A mágneses tábla miatt bárhol, bármikor játszható. A bárkában található állatok: Elefánt, víziló, oroszlán, zebra, zsiráf. A Biblia leírása szerint Noé bárkája egy nagy méretű hajó volt, melyet Noé Isten parancsára épített, hogy megmentse családját és a Föld állatvilágát az özönvíztől. Erre a történetre épül fel a Smart Gamesnek ez az utazós mágneses játéka. Játék menete:
Válassz egy feladványt a feladványfüzetből, és a kezdőállatokat tedd be a mágneses játéktáblán található bárkába.
A többi állatot tedd a bárkába, a következő szabályok figyelembevételével:
Az azonos állatokat egymás mellé, vagy fölé kell tenni úgy, hogy legalább egy oldaluk érintkezzen.
Az elemeket nem szabad forgatni. Minden állatot úgy kell a bárkába tenni, hogy a lábukkal a hajóban álljanak.
Minden feladványnak pontosan egy megoldása van. A feladványos füzet hátuljában mind a 48 feladvány megoldása megtalálható.
Ajánlott a feladatokat sorban elvégezni, hogy a gyerekek sikerélményekkel kezdjék a játékot. Könnyebb ráhangolódni a játékra, és megtalálni a megfelelő logikát a feladatok megoldásához. Egyszemélyes készségfejlesztő játék. Fejleszti a logikai következtetést, stratégiai előre tervezést, képfelismerést és térlátást. A Smart games játékok remekül alkalmasak az időseknél előforduló demencia kezelésére. A Smart Games fejlesztőjátéka kiválóan alkalmasak utazáshoz, strandra, orvosi rendelőbe és minden olyan helyre, ahol fontos szempont, hogy kis helyen elférjen, és bármikor elő lehessen venni. A játék 48 feladványt tartalmaz, és négy különböző nehézségi szint található benne. A füzet hátoldalában az egyes feladványok megoldásait is megtalálhatjuk. A Smart már több mint 25 éve törekszik arra, hogy fejlesztő, élvezetes és motiváló játékokat hozzon létre. A SmartGames-ek több nehézségi szintű logikai játékok. Minden játéknak van egy egyedi témája, amelyek vonzóak lehetnek mind a fiúk, mind a lányok számára. A SmartGames termékek közül megtalálható nagyobb asztalon játszható, vagy akár kisebb méretű asztali, illetve utazásokhoz alkalmas mágneses játékok. Műanyag, illetve fa játékok óriási kínálatából választhatunk. A játék tartalma:
1 db feladvány füzet 48 feladvánnyal és megoldással,
1 db becsukható mágneses játéktábla,
10 db mágneses játékelem
Vásárlói vélemény: "5 éves gyermekemnek vettem. Nemcsak ő, hanem mi is teljesen rákattantunk. Egymás után oldjuk meg a feladatokat. Sokszor észrevesszük, hogy lefekvés után a gyermekünk beviszi magával az ágyba és a kislámpája fényénél egyedül rakosgatja és oldja meg a feladatokat. Remek választás volt. " "5 éves unokámnak vettük. Ő neki is tetszik, de végig raktuk mi magunk is és bárkivel kirakatjuk a legnehezebbeket, aki vendégségbe jön hozzánk. Mindenki nagy örömmel "dolgozik" rajta. "Játék mérete: 16x16 cm A mágneses játékelemek mérete: 3-4 cmAjánlott: 5 éves kortól Játékosok száma: 1 fő Nem találtad meg amit keresel? Vagy körülnéznél hasonló termékek között? Kattints arra ami érdekes lehet: logikai játékok Fejlesztő játékok kisiskolásoknak Úti, utazó játékok játékok 5-8 éveseknek térlátást fejlesztő játékok
Termék ID: | #4217032 |