Game Danger otthon - 0305 (6005045)
0 / 5
0 / 5
InformációkA Danger Game at Otthon ideális javaslat a játék révén történő tanuláshoz. A puzzle megtanítja a gyermekeket, hogyan kell viselkedni olyan veszélyes helyzetek esetén, amelyek otthon történhetnek velük, és lehetővé teszik számukra az észlelést, az emlékezetet és a képzelet fejlődését. A puzzle 8 képtörténetet tartalmaz: a fürdőszobában, elektromos érintkezés, a lépcsőn, az ablak mellett, a konyhában, a lemezen, az állványon, a vas. Minden történet 3 képből áll. A történetek megmutatják a nem megfelelő viselkedés és a biztonsági szabályok be nem tartásának hatását, valamint a megfelelő viselkedést. Az összes kép közül három megfelelőt kell választania, amelyek megfelelően elrendezve megmutatják a történetet: a baleset okát, a rossz viselkedés eredményét, valamint a gyermek helyes és biztonságos viselkedését. A játék rengeteg szórakoztató lehetőséget kínál, pl. 1. Ki az első Mindegyik gyermek kap egy négyzetet. A többi kép felfelé van elrendezve, hogy azok láthatóak legyenek. A gyerekek megpróbálják kiválasztani a megfelelő képeket, és megfelelő sorrendben rendezik őket: ok-okozati korrekt viselkedés. Az, aki ezt csinálja, először nyer. A végén minden kisgyermek elmondja a történetét. 2. Szórakozás a memorizálásban Minden játékos kap egy négyzetet. A többi négyzetet arccal lefelé helyezik, hogy az ne legyen látható. A játék azzal kezdődik, aki a legtöbb pontot dobja. A gyerekek egymás után rajzolnak dobozokat. Ha a rajzolt elem megegyezik a már meglévővel - hagyják, ha a kép nem illeszkedik, tegye vissza a helyére. A többi játékosnak meg kell próbálnia emlékezni arra, hogy mi volt a kép. Az, aki mindhárom elemet összegyűjti, először nyer. 3. És ez egy szép történet Az összes képdobozt a gyerekek előtt rendezzük, és elmondjuk a történetet, hogy a gyerekek a történet alapján válasszanak egy megfelelő képet. Amikor a gyermek már rossz viselkedéssel és hatással választotta ki a képet, önállóan választja ki a képet megfelelő viselkedéssel, és elmondja, hogy a hősnek hogyan kell helyesen viselkednie. A történetek merészen felhasználhatók saját játékok és játékok létrehozására. Az egyetlen határ a képzeletünk. A játékosok száma 1-4 A játék ideje 30 perc. Az életkori követelmények 4 évtől A doboz tartalma: - 24 rejtvény (8 emelet) - Dice - utasítás A gyermekek interperszonális készségeinek fejlesztésének egyik leghatékonyabb módja az, hogy különböző játékokat játsszon szeretteivel. A társasjátékok, a kártyajátékok és mások kibővítik az intelligenciát, az a képesség, hogy hatékonyan fejezzék ki magát, és kommunikáljunk másokkal és szándékait. A játékok nagyszerű módja annak, hogy együtt játszhassanak szeretteiddel. Az ilyen játékoknak köszönhetően a gyerekek több időt tölthetnek a szüleikkel. A készlet egy nagyon szép színes dobozba van csomagolva, amely tökéletes az ajándékhoz.
Termék ID: | #4138435 |