Motul - Tekma Futura 10W-40 20 l

     0 / 5


Értékesítők Leírás Paraméterek Értékelés

Ezt a terméket jelenleg egyetlen partnerünk sem értékesíti

Legyél Te az első, hirdesd termékeidet nálunk!

Euro IV, V és VI besorolású Renault, Volvo és Mack haszonjárművek 10W40-es szintetikus motorolaja Kifejezetten az alacsony kéntartalmú (≤ 50 ppm) üzemanyaggal működő teherautók, buszok, építőipari gépek, mezőgazdasági gépek, álló motorok és hajómotorok legújabb generációjához tervezett kenőanyag. Alacsony károsanyag-kibocsátású, Euro II, Euro III, Euro IV, Euro V vagy Euro VI kibocsátási előírásoknak megfelelő, EGR-rendszerrel (kipufogógáz-visszavezetés) és/vagy SCR-rendszerrel (szelektív katalizátorcsökkentés) felszerelt, DPF-fel (dízel részecskeszűrő) vagy anélkül működő, rendkívül nehéz terhelési és üzemi körülmények között működő turbódízel közvetlen befecskendezésű motorolaj ACEA E9 "Low SAPS", csökkentett szulfáthamu (≤ 1,0%), foszfor (≤ 0,12%) és kéntartalmú (≤ 0,4%) motorolajra van szükség. Alacsony SAPS-tartalmú, szintetikus Technosynthese ® kenőanyag API CK-4 szabványnak megfelelően. Biztosítja az EGR-rendszerrel felszerelt motorok védelmét és hosszú élettartamát: - Fokozott antioxidációs tulajdonságok: védelem a koromképződés és az olajszűrő eltömődése ellen. - Kiemelkedő védelem a nyírás miatti viszkozitásvesztés ellen. - Kiemelkedő védelem a katalizátor mérgezés, a részecskeszűrő eltömődése, a motor kopása, a dugattyú lerakódása ellen. - Hideg hőmérsékleten a viszkozitási fokozat minimalizálja a motor indításakor fellépő kopást, és üzemanyagot takarít meg a normál viszkozitású 15W-40-hez képest. Az új ACEA E9 kifejezetten a részecskeszűrővel felszerelt tehergépkocsi-motorokban való használatra szánt kenőanyagok számára készült. A csökkentett SAPS-tartalom növeli a DPF élettartamát és megakadályozza a DPF eltömődését. Az Euro IV, Euro V vagy Euro VI kibocsátási előírásoknak megfelelő motorok érzékeny kipufogógáz utókezelő rendszerrel vannak felszerelve: - A kén és a foszfor gátolja a katalizátorok működését és károsíthatja a katalitikus alkatrészeket: nem hatékony kipufogógáz-kezelés. - A szulfátos hamu eltömíti a dízel részecskeszűrőket: rövidebb DPF élettartam és a motor teljesítményének csökkenése. Specifikációk:

ACEA E9 / E7 (az E7 helyettesíti az E5 és E3 típusokat)

API CK-4

Gyártói jóváhagyások:

MACK EOS 4.5

RENAULT VI RLD-3

VOLVO VDS-4.5

Teljesítményszintek:

CATERPILLAR ECF-3

CUMMINS CES 20086

DAF Standard Drain

DETROIT DIESEL 93K222

DEUTZ DQC III-10 LA

FORD WSS-M2C171-F1

MAN 3775

MB 228.31

MTU Type 2.1

Azonosítók
Termék ID: #327138
0
5
4
3
2
1
A termék értékeléséhez előbb


Kapcsolódó termékek

IRÁNYTŰ A VÁSÁRLÁSHOZ

Az áriránytűn több millió terméket listázunk és folyamatosan bővül a kereskedő partnereink száma.
Te is szeretnéd, ha termékeid megjelennének az áriránytű ajánlatai között?

Jelentkezz kereskedőnek