Motul - Tekma Ultima 10W-40 20 l
0 / 5
0 / 5
EGR / SCR / DPF-fel szerelt Euro IV, V, VI turbodízel motorokhoz A TEKMA ULTIMA+ 10W-40 szintetikus kenőanyag a DPF-fel ellátott turbódízel motorok legújabb generációi számára. A TEKMA ULTIMA+ 10W-40-et kifejezetten a tehergépkocsik, buszok, építőipari gépek, mezőgazdasági gépek, helyhez kötött motorok és csónakmotorok legújabb generációjához tervezték, amelyek alacsony kéntartalmú (≤ 50 ppm) üzemanyaggal működnek. Alacsony károsanyag-kibocsátású turbódízel közvetlen befecskendezésű Euro II, Euro III, Euro IV, Euro V vagy Euro VI kibocsátási előírásoknak megfelelő, EGR-rendszerrel (kipufogógáz-visszavezetés) és/vagy SCR-rendszerrel (szelektív katalitikus redukció) felszerelt, DPF-fel (dízel részecskeszűrő) vagy anélkül működő motorokhoz, amelyek a következő üzemmódokban működnek rendkívül nehéz terhelési és üzemi körülmények között, ACEA E6 motorolajra van szükség, "Low SAPS", csökkentett szulfáthamu (≤ 1,0%), foszfor (≤ 0,08%) és kéntartalommal (≤ 0,3%). Egyetlen kenőanyagként is használható új és régi generációs motorokból álló flotta esetén. ELŐNYÖK ■ Diszpergáló és oxidációgátló tulajdonságok: védelem a koromképződés és az olajszűrő eltömődése ellen. ■ Kiemelkedő kopásgátló szint: a furatfényezés elleni védelem. ■ Kiemelkedő mosószer szint: dugattyú tisztaság és dugattyú horony lerakódások elleni védelem. ■ Viszkozitási fokozat hideg hőmérsékleten minimalizálja a kopást hideg hőmérsékleten, könnyű indítás. ■ Korrózió- és rozsdagátló, habzásgátló. Az Euro IV, Euro V vagy Euro VI kibocsátási szabályozásnak megfelelő motorok érzékeny kipufogógáz utókezelő rendszerrel vannak felszerelve: - A kén és a foszfor gátolja a katalizátorok működését és károsíthatja a katalitikus alkatrészeket: nem hatékony kipufogógáz-kezelés. - A szulfátos hamu eltömíti a dízel részecskeszűrőket: rövidebb DPF élettartam és a motor teljesítményének csökkenése. Az ACEA E6 szabvány a részecskeszűrővel felszerelt tehergépkocsi-motorokban való használatra szánt kenőanyagokra vonatkozik. A csökkentett SAPS (szulfátos hamu, foszfor és kén) tartalom növeli a DPF élettartamát és megakadályozza a DPF eltömődését. Az API CJ-4 teljesítménye biztosítja az EGR-rendszerrel és utókezelő rendszerekkel, például DPF-fel és SCR-rel felszerelt motorok védelmét és hosszú élettartamát. A Motul TEKMA ULTIMA+10W40 megfelel a következő szabványoknak: ■ ACEA - E4 / E6 / E7 / E9 (az E7 helyettesíti az E5 és E3 szabványokat). ■ API - CJ-4 A TEKMA ULTIMA+10W40 megkapta a következő jóváhagyásokat: ■ MACK - EO-O Premium Plus ■ MERCEDES-BENZ - MB-jóváhagyás 228.51 ■ MERCEDES-BENZ - MB-jóváhagyás 235.28 ■ RENAULT TRUCKS - RVI RLD-3 ■ VOLVO - VDS-4 ■ SCANIA - Low Ash ■ MAN - 3477 ■ MAN - 3271-1 ■ VOITH - B osztály A Motul TEKMA ULTIMA+10W40 megfelel vagy meghaladja a legáltalánosabb specifikációkat, és OEM követelményeket: ■ CATERPILLAR - ECF-3 ■ CUMMINS - CES 20081 ■ DAF - Extended Drain ■ DEUTZ - DQC-IV LA ■ DETROIT DIESEL - DDC PGOS 93K218 ■ IVECO - ■ JASO - DH-2 ■ MTU - type 3.1
Termék ID: | #327134 |