Motul - 300V Le Mans 20W-60 2 l

     5 / 5


Értékesítők Leírás Paraméterek Értékelés

Ezt a terméket jelenleg egyetlen partnerünk sem értékesíti

Legyél Te az első, hirdesd termékeidet nálunk!

300V LE MANS SAE 20W-60, DUPLA ÉSZTER TECHNOLÓGIÁS TELJESEN SZINTETIKUS MOTUL 300V Le Mans minden évszakban használható, teljesen szintetikus, észter bázisú, motorsportban használatos olaj turbófeltöltős vagy többszelepes versenymotorokhoz kifejlesztve. Lehet használni szériagyártású Otto és Diesel motoros járművekhez is. A versenysportban főleg hosszútávú versenyeknél ajánlatos. Veteránautó versenyeknél is megfelelő. Dupla észter technológia : maximális filmstabilitás, optimális tapadókészség, nagy hőmérsékletszilárdság A nagy nyomásálló képesség szélsőséges hőmérsékleti viszonyok mellett is kiváló kenésbiztonságot garantál. A magas HTHS viszkozitás még magas hőmérsékleten is tökéletes kopásvédelmet nyújt. Az észter bázis üzemi hőmérsékletet akár 10 oC-kal is csökkentheti a felső tartományokban, nagyon jó tapadási és csúszási tulajdonságokkal rendelkezik, valamint megbízható kopás elleni védelmet nyújt már a hidegindítás során. Nincs kokszképződés, a korrózióvédelem kiemelkedő; egész évben használható. A 20W-60-es viszkozitás stabil olajnyomást eredményez, szélsőséges üzemi körülmények között is javuló olajellátást biztosít és védelmet jelent az üzemanyag okozta felhígulással szemben. Minimális párolgási veszteség, ezáltal csekély olajfogyasztás. Teljesen nyírásstabil, nincs nyírási veszteség, állandó olajnyomás minden üzemi körülmények mellett. Szabvány: Meghaladja az ACEA & API követelményeket Referenciák: Larbre Competition, Le Mans 24H, FIA GTl 300V LE MANS SAE 20W-60, DUPLA ÉSZTER TECHNOLÓGIÁS TELJESEN SZINTETIKUS MOTUL 300V Le Mans minden évszakban használható, teljesen szintetikus, észter bázisú, motorsportban használatos olaj turbófeltöltős vagy többszelepes versenymotorokhoz kifejlesztve. Lehet használni szériagyártású Otto és Diesel motoros járművekhez is. A versenysportban főleg hosszútávú versenyeknél ajánlatos. Veteránautó versenyeknél is megfelelő. Dupla észter technológia : maximális filmstabilitás, optimális tapadókészség, nagy hőmérsékletszilárdság A nagy nyomásálló képesség szélsőséges hőmérsékleti viszonyok mellett is kiváló kenésbiztonságot garantál. A magas HTHS viszkozitás még magas hőmérsékleten is tökéletes kopásvédelmet nyújt. Az észter bázis üzemi hőmérsékletet akár 10 oC-kal is csökkentheti a felső tartományokban, nagyon jó tapadási és csúszási tulajdonságokkal rendelkezik, valamint megbízható kopás elleni védelmet nyújt már a hidegindítás során. Nincs kokszképződés, a korrózióvédelem kiemelkedő; egész évben használható. A 20W-60-es viszkozitás stabil olajnyomást eredményez, szélsőséges üzemi körülmények között is javuló olajellátást biztosít és védelmet jelent az üzemanyag okozta felhígulással szemben. Minimális párolgási veszteség, ezáltal csekély olajfogyasztás. Teljesen nyírásstabil, nincs nyírási veszteség, állandó olajnyomás minden üzemi körülmények mellett. Szabvány: Meghaladja az ACEA & API követelményeket Referenciák: Larbre Competition, Le Mans 24H, FIA GTl

Azonosítók
Termék ID: #328174
Jellemzők
Kategória: Szintetikus
Motorkerékpár olaj: Nem
Űrtartalom: 2 L
Viszkozitás: 20W-60
5
5
4
3
2
1
A termék értékeléséhez előbb


Kapcsolódó termékek

IRÁNYTŰ A VÁSÁRLÁSHOZ

Az áriránytűn több millió terméket listázunk és folyamatosan bővül a kereskedő partnereink száma.
Te is szeretnéd, ha termékeid megjelennének az áriránytű ajánlatai között?

Jelentkezz kereskedőnek