Dior - Higher Energy EDT 100 ml
3 / 5
3 / 5
A Higher Energy parfümöt 2033-ban dobták piacra, megalkotói Nathalie Gracia-Cetto és Carlos Vinals. Fejjegyek: ananász, sárgadinnye, borókabogyó, menta és grapefruit, szívillatai: szerecsendió, tömjén, bors, mindezek alapja pedig a labdanum, a szantálfa, a pézsma, a tölgymoha, a vetiver és a cédrus. Állítólag Christian Dior kamaszkorában találkozott egy tenyérjóssal, aki az jövendölte számára, hogy „Az asszonyok áldani fogják, maga pedig általuk fog boldogulni. Dior először diplomatának készült, de tanulmányait abbahagyja még a diploma megszerzése előtt, és galériát nyit, ahol híres festők képeit árulja. Ezt egyrészt a gazdasági válság miatt, másrészt betegség miatt az 1930-as években kénytelen bezárni, és még családi házukat is el kell adnia. Ekkor sapkákat tervez, és terveit hamarosan Nina Ricci és a Balenciaga divatház is átveszi. Jóval később, 1944-ben Marcel Boussac, a "gyapjúkirály" pénzügyi segítségével az önállóság útjára lép. Már az 1947-ben piacra dobott első kollekciója nagy sikert aratott, Amerikában „New Look néven terjedt el egyedi stílusa. Dior sajátos marketingstratégiájának köszönhetően a kozmetikumok és az egyéb kiegészítők terén is hamar meghatározó ikonná vált a piacon. Mint a legtöbb hot-couture divatháznál, a Diornál is a forgalom nagy részét a kiegészítők adják, a parfümök, a szemüvegek és a bőráruk. Női „Eau Sauvage nevű parfümje(1966), mely ma már férfiváltozatban is létezik, nagy siker volt már a kezdetektől, ezt követte a „Fahrenheit és a „Dune . Hires márkái továbbá hölgyek számára a „Miss Dior , a „Dolce Vita , a „Poison , a „Dioressence , a „Diorella és a „Diorissimo . Mivel legtöbb parfümjének bemutatóját egy-egy új kollekciója kísérőjeként mutatta be, lényegében ő találta fel a couture-parfüm fogalmát.
Termék ID: | #7208134 |
Célcsoport: | Férfi |
Csomagolás: | Eredeti doboz |
Kiszerelés: | 100 ml |
Típus: | Eau de toilette (EDT) |