KIYO - E-265 PLUS radar- és lézerdetektor (KY-E265PLUS)
0 / 5
0 / 5
KIYO E-265 PLUS radar- és lézerdetektor Képes érzékelni a TraffiCapture TC-108, legújabb traffipaxot és a "háromlábúként" emlegetett ARH CAM-S1 néven ismert mérőeszközt is. Képes előre jelezni a Trafficspot azaz VÉDA kapu néven ismert készülékeket. A telepített kapu része a VÉDA Közúti Intelligens Kamerahálózatnak, amelyről bővebben az alábbi linken olvashat: VÉDA – Közúti Intelligens Kamerahálózat A készülék célja: Radar- és lézerdetektor, amely kifejezetten az európai piacra készült és képes előre jelezni a TraffiCapture TC-108, legújabb traffipax lézerjelét is. A készülék működése: Egyszerűen beépíthető, csupán a szettben található tapadókorongos konzolt kell a szélvédőre rögzíteni, majd csatlakoztatni a szivargyújtóba a készülék tápellátását biztosító szivargyújtó csatlakozót. A készülék üzembe helyezése: A készüléket a gyújtás ráadásával tudjuk bekapcsolni. Az aktív állapotot hang és felvillanó fény is jelzi. Radaros vagy lézeres jel érzékelésekor a készüléken található kijelzőn megjelenik az érzékelt jel típusa, közben különböző tónusú hangjelzés hallható. A készüléket használatba vétel előtt érdemes beállítani a részletes magyar nyelvű használati útmutató alapján. A készülék lehetőséget ad az EURO-X- és X-sáv, illetve a Ku-sáv ki- és bekapcsolására (a K- és Ka-sáv mindig bekapcsolt állapotban van). A városi közlekedés során előforduló téves riasztások száma a CITY üzemmód használatával csökkenthető. A MUTE gomb megnyomásával az automata némítás funkciót kapcsolhatjuk be, amely a riasztást 5 másodpercig engedi. A főkapcsoló tekerésével a riasztás hangerejét állíthatjuk be. Specifikáció:
Euro-X-Sáv: 9.875 - 9.925 GHz
X-Sáv: 10.500 - 10.550 GHz
Ku-Sáv: 13.425 - 13.475 GHz
K-sáv: 24.050 - 24.250 GHz
Szuperszéles Ka-sáv: 33.400 - 36.000 GHz
Lézerérzékelés (ARH CAM-S1 is. )
EURO változat (Európában használt sávok érzékelése)
Választható városi és autópálya üzemmód
Választható automata némítási funkció
Kijelző fényerejének állítási lehetősége
Mérési jel erősségének jelzése
Testre szabott beállítások automatikus mentése (belső memória)
360°-os védelem (körkörös radar és első-hátsó lézerérzékelés)
Érzékeli a leggyakoribb radar és lézersávokat
Választható radarsávok: EURO-X, X, Ku
Ritkábban használt radarsávok esetén kikapcsolási lehetőség
A világ egyik legkisebb detektora:"Compact Design"
Legális traffipaxvédelem radar- és lézerdetektorral A 2012. szeptember 1-től érvényes új magyar törvényi szabályozás a következőket mondja ki: „Tilos a közúti közlekedés hatósági ellenőrzését megakadályozni, megzavarni, valamint az ellenőrzés eredményét befolyásolni, ide nem értve az ellenőrzést előre jelző eszközök használatát. Ennek értelmében a radar- és lézerdetektorok használata nem tiltott. A radar- és lézerdetektorok akár több száz méterrel is előre tudják jelezni a sebességmérő eszközöket, így lehetőségünk van esetlegesen korrigálni a haladási sebességünket, 2012. szeptember 1-től továbbra is legálisan, mivel ezek az érzékelő termékek semmilyen körülmények között nem akadályozhatják vagy zavarhatják a hatósági ellenőrzést. Akár hátulról, akár elölről mérik az autónkat, minden esetben előfordulhat, hogy az előttünk haladóról visszaverődik annyi „jel (infravörös fény vagy radarhullám, amelyet a sebességmérő eszközök, traffipaxok használnak), amely elég lehet ahhoz, hogy figyelmeztessen minket a közúti sebességmérésre. Minél nagyobb érzékenységű eszközt választunk, annál nagyobb esélyünk van az észlelésre és sebességünk esetleges korrigálására! Azoknak, akik nem elégszenek meg a lézeres mérések előjelzésével, hanem aktív védelmet szeretnének, lézerblokkolóinkat tudjuk ajánlani a radar- és lézerdetektorok mellé. A szélvédőre szerelt detektorok lézerérzékelése Korábban kézenfekvő megoldásnak tűnt egy szélvédőre helyezhető radar- és lézerdetektor használata a traffipaxokkal szembeni védelem céljából, azonban már az ARH CAM-S1 rendőrségi mérőeszköz is az elődeinél közelebbről és szűkebben mér, ezért a lézerjele nem minden esetben éri el a szélvédő magasságát , ahol a radar- és lézerdetektor található. A szélvédőre helyezhető detektorok eredményesen alkalmazhatók a radaros mérőeszközök és a régebbi lézeres mérők előrejelzésére, viszont a közelről történő, alacsony lézeres mérések előrejelzéséhez érdemes kiegészíteni a már meglévő szélvédős detektorunkat egy lézerblokkolóval. MINDEN ESETBEN LASSÍTANI KELL! Fixen telepített radaros traffipaxok ellen leghatékonyabban radar- és GPS detektorokkal védekezhetünk, viszont nem szabad figyelmen kívül hagyni, hogy ezek az eszközök nem blokkolják a bejövő jelet, hanem figyelmeztetnek a mérésre. Ezért minden esetben körültekintően lassítani kell , különben bírságra számíthatunk! A gyártó és forgalmazó semmilyen felelősséget nem vállal a sebességhatár túllépéséből és/vagy a készülék használatából, vagy a szakszerűtlen beszereléséből adódó bármilyen jellegű büntetésért, kárért vagy bármely egyéb hátrányért. A készülék nem a gyorshajtás elősegítésére való, hanem a véletlen sebességtúllépés következményeinek megelőzésére szolgál. Minden esetben tartsa be a sebességhatárokat, és közlekedjen az látási és útviszonyoknak megfelelően! A radardetektor nem tévedhetetlen eszköz. Előfordulhatnak olyan szituációk, ahol későn vagy egyáltalán nem jelez bizonyos külső körülmények miatt. Ennek oka nem a készülék hibás működéséből adódik, hanem a fizika törvényszerűségére vezethető vissza. A lézerblokkolók blokkoló hatása általában a mérőeszköztől számított 150-2000 méteres távon belül a legeredményesebb.
Termék ID: | #889848 |