Giro - Owen gömb alakú női sisak, matt fekete ásvány (M (55.5-59 cm))
0 / 5
0 / 5
Ha a pályán kívül is ugyanolyan jól érzi magát, mint a lejtőn, akkor az Owen modellt csak az Ön számára készítettük. A minimalista formát olyan technológiai eszközökkel kombinálják, mint a Spherical Powered by Mips technológia. Az ízület elvén működik - a sisak héja két félgömbből áll, amelyek ízületként mozognak együtt. A külső héj ütközés esetén a belső héj körül foroghat, csökkentve az egyébként közvetlenül a fejre és az agyra ható erőket. Ez egy ilyen felfüggesztés a sisak belsejében. Az In Form2 szorítórendszer lehetővé teszi a sisak magasságának beállítását a kerékkel történő lehúzás mellett. A teljesen letisztult kialakítás érdekében a Thermostat Stealth szellőzésvezérlőt a sisak belsejébe helyeztük. Az áll alatt mindent egy mágneses Fidlock csat rögzít. ÉPÍTKEZÉS
In-Mold – EPS hab közvetlen befecskendezése a polikarbonát héjba
Gömbös Powered by MIPS
Megfelel a CE EN1077 szabványnak
BORÍTÓ RENDSZER
Form 2 Fit Systemben - 6 cm-es tartomány, ergonomikus kerékállítás
Mágneses Fidlock csat az áll alatt
Vertical Tuning - sisak magasságállítás
SZELLŐZÉS
Stealth termosztát – állítható és zárható szellőzés
TULAJDONSÁGOK
Minden Giro szemüveggel kompatibilis
Bélés Ionic+ anyagból
MÉRETEK S (52-55,5 cm), M (55,5-59 cm), L (59-62,5 cm) A MIPS EGY MOZGÁS HALADÁS A SÍSISAK FEJLESZTÉSÉBEN Minden Giro sisak úgy van kialakítva, hogy a lehető legtöbb energiát nyelje el az ütközés során, és megfeleljen a vonatkozó európai szabványnak: EN 1077. Az új MIPS technológia célja a fejre ható forgási erők kiküszöbölése esés és azt követő lejtőn való ütközés esetén. Bármilyen szögben történő ütközés esetén a MIPS rendszer lehetővé teszi, hogy a sisak EPS héja függetlenül forogjon a fej körül. Bár ez a mozgás csak néhány milliméteres nagyságrendű, úgy gondoljuk, hogy a MIPS technológia jelentősen csökkenti az egyébként az agyba továbbító forgási erő mennyiségét. MI A MIPS (Multidirectional Impact Protection System) és hogyan működik? A MIPS egy csúszó betét az EPS héj (sisaktest) és a belső bélés között. Ferde ütközés esetén a sisak EPS héja néhány milliméterrel elfordul a MIPS réteg után, megvédve a fejet és az agyat az erőszakos forgási rándulástól.
Termék ID: | #6541606 |
Nem: | Női |