AEG - Ábrándos bárányok
4 / 5
4 / 5
Ábrándos bárányok társasjáték A játékosok álmokat kergető bárányok bőrébe bújva köröznek a játéktáblán, melyen egy kerítés is áll. Minden megtett kör után a kerítés átugrásakor jutalom pont jár a játékosnak, amiket győzelmi pontokra válthat. Azonban minél tovább van valaki versenyben, annál nagyobb esélye van arra, hogy utoléri őt a rémálom. A rémálmok igyekeznek megrémíteni és álmukból felriasztani az ábrándos bárányokat. A játék során a játékosok mindig 2 kézben tartott kártya közül választanak ki egyet, aminek a hatását végrehajtják. Ez lehet előre lépés a körpályán, vagy álomjelzők begyűjtése, amiket a körpálya bizonyos mezőin tudnak beváltani a mező képességének aktiválására. Ha valakit először ér utol a rémálom, annak a báránya rémültté válik, és a figuráját el kell fektetni, ha pedig rémültként kapja el a játékost megint a rémálom, a játékos báránya kiesik a versenyből, és majd csak a következő versenybe szállhat vissza. A körök alatt az illeszthető elemekből újabb és újabb mezőképességeket rakhatnak a táblához a játékosok, amivel más-más taktikákat próbálhatnak ki. Játékelemek: 1 játéktábla 1 kerítésjelölő 1 pontozótábla 1 kezdőbárány-jelölő 4 játékos számára, játékosonként: 1 bárányjelölő, 1 pislantásjelölő, 1 párnajelölő, 10 Zzz jelölő 1 rémálomjelölő 1 pókhálójelölő 30 álomlapka 50 báránykártya 30 rémálomkártya 3 rémálom segédletkártya 2 párna segédletkártya 1 játékszabály Ajánlott: 10 éves kortól Játékosok száma: 1-4 játékos Játékidő: 30-45 perc Ábrándos bárányok társasjáték A játékosok álmokat kergető bárányok bőrébe bújva köröznek a játéktáblán, melyen egy kerítés is áll. Minden megtett kör után a kerítés átugrásakor jutalom pont jár a játékosnak, amiket győzelmi pontokra válthat. Azonban minél tovább van valaki versenyben, annál nagyobb esélye van arra, hogy utoléri őt a rémálom. A rémálmok igyekeznek megrémíteni és álmukból felriasztani az ábrándos bárányokat. A játék során a játékosok mindig 2 kézben tartott kártya közül választanak ki egyet, aminek a hatását végrehajtják. Ez lehet előre lépés a körpályán, vagy álomjelzők begyűjtése, amiket a körpálya bizonyos mezőin tudnak beváltani a mező képességének aktiválására. Ha valakit először ér utol a rémálom, annak a báránya rémültté válik, és a figuráját el kell fektetni, ha pedig rémültként kapja el a játékost megint a rémálom, a játékos báránya kiesik a versenyből, és majd csak a következő versenybe szállhat vissza. A körök alatt az illeszthető elemekből újabb és újabb mezőképességeket rakhatnak a táblához a játékosok, amivel más-más taktikákat próbálhatnak ki. Játékelemek: 1 játéktábla 1 kerítésjelölő 1 pontozótábla 1 kezdőbárány-jelölő 4 játékos számára, játékosonként: 1 bárányjelölő, 1 pislantásjelölő, 1 párnajelölő, 10 Zzz jelölő 1 rémálomjelölő 1 pókhálójelölő 30 álomlapka 50 báránykártya 30 rémálomkártya 3 rémálom segédletkártya 2 párna segédletkártya 1 játékszabály Ajánlott: 10 éves kortól Játékosok száma: 1-4 játékos Játékidő: 30-45 perc
Termék ID: | #4141214 |
Játékidő: | 30 - 60 perc |
Játékosok száma: | 1-4 |