Ankama - Irány a dicsőség!
3 / 5
3 / 5
Hősies csaták, feledésbe soha nem merülő hőstettek, súlyos kincses ládák, messzi, különleges tájak – melyik hős ne vágyna ezekre? Az Irány a dicsőség társasjátékban a játékosok éppen ilyen dolgok előtt állnak majd, de vajon merre induljanak, hogy ezeket megkapják?! Lehet belőlünk harcos, vagy fejleszthetjük a varázstudományunkat. A játékosok karakterei az új kalandokért pénzzel és varázsitallal fizethetnek, és dicsőségpontokat kaphatnak értük, vagy fejleszthetik velük harci tudásukat és mágikus képességüket. De okosan kell dönteni: minden körben a nyolc lehetőség közül egyszerre választanak a vetélytársak, így előfordulhat, hogy ketten (vagy akár többen) ugyanazt szeretnék megszerezni. Gyertek velünk, tervezzétek meg a hősötök útját, gyűjtsetek kulcsokat és nyissátok ki velük a kincses ládákat – és ne felejtsétek: nem a legerősebb harcos vagy a legnagyobb mágus lesz a biztos győztes! A játékot a jellegzetes stílusú, híres társasjáték-illusztrátor Miguel Coimbra rajzolta, akinek a nevéhez fűződik a 7 csoda és a Small World is, így a kiváló minőség és a nagyszerű játékélmény egy tetszetős megjelenéssel párosul. Tartalma: 74 kalandlapka 1 kétoldalas kalandtábla 40 választás kártya 2 kétoldalas dobópaklilapka 5 zászló 18 harci jelölő 18 varázslat jelölő 1 kezdőjátékos jelölő 4 gyűjtemény jelölő 35 pénz jelző 35 varázsfőzet jelző 85 tekintély jelző 30 kulcs jelző Játékosok száma 2–5 fő Játékidő kb. 45 perc Hősies csaták, feledésbe soha nem merülő hőstettek, súlyos kincses ládák, messzi, különleges tájak – melyik hős ne vágyna ezekre? Az Irány a dicsőség társasjátékban a játékosok éppen ilyen dolgok előtt állnak majd, de vajon merre induljanak, hogy ezeket megkapják?! Lehet belőlünk harcos, vagy fejleszthetjük a varázstudományunkat. A játékosok karakterei az új kalandokért pénzzel és varázsitallal fizethetnek, és dicsőségpontokat kaphatnak értük, vagy fejleszthetik velük harci tudásukat és mágikus képességüket. De okosan kell dönteni: minden körben a nyolc lehetőség közül egyszerre választanak a vetélytársak, így előfordulhat, hogy ketten (vagy akár többen) ugyanazt szeretnék megszerezni. Gyertek velünk, tervezzétek meg a hősötök útját, gyűjtsetek kulcsokat és nyissátok ki velük a kincses ládákat – és ne felejtsétek: nem a legerősebb harcos vagy a legnagyobb mágus lesz a biztos győztes! A játékot a jellegzetes stílusú, híres társasjáték-illusztrátor Miguel Coimbra rajzolta, akinek a nevéhez fűződik a 7 csoda és a Small World is, így a kiváló minőség és a nagyszerű játékélmény egy tetszetős megjelenéssel párosul. Tartalma: 74 kalandlapka 1 kétoldalas kalandtábla 40 választás kártya 2 kétoldalas dobópaklilapka 5 zászló 18 harci jelölő 18 varázslat jelölő 1 kezdőjátékos jelölő 4 gyűjtemény jelölő 35 pénz jelző 35 varázsfőzet jelző 85 tekintély jelző 30 kulcs jelző Játékosok száma 2–5 fő Játékidő kb. 45 perc Kor: 10+
Termék ID: | #4140768 |
Játékidő: | 30 - 60 perc |
Játékosok száma: | 2-5 |