Delta Vision - Igenis, Sötét Nagyúr! 2. - magyar kiadás
4 / 5
4 / 5
A Sötét Nagyúr rátok, hű goblinjaira bízott egy fontos dolog elvégzését. Viszont ti üres kézzel, dolga végezetlenül tértetek vissza. A Nagyúr pedig dühös, nagyon dühös. Ideje magyarázkodni, hogy miért is nem sikerült végrehajtani a missziót. Lássuk ki lesz a legrátermettebb goblin, már ami a kifogás keresést illeti. Mert az sosem úgy volt, hogy a te hibádból történt. Nem? A játékról röviden: Fabrizio Bonifacio, Riccardo Crosa, Messimiliano Enrico és Tim Uren 2005ben megjelent játéka 4-6 fő részére egy történetmesélős játékot kínál a számunkra, ahol a legjobb kifogást kell megtalálni, hogy ne minket büntessen meg a sötét nagyúr. Mit kapunk a dobozban? 121 kifogás kártya, 37 akció kártya, 7 gonosz tekintet kártya, 1 szabálykönyv A játék menete: Az egyik játékos fogja alakítani a Sötét Nagyurat, aki számon kéri a többieket, hogy miért nem végezték el a rájuk bízott feladatot. Kitalál egy feladatot, majd megkérdezi a többieket, hogy mi a mentségetek arra, hogy nem végeztétek el. A többi játékos kap 3 akciólapot és 3 kifogás lapot. Ezeket felhasználva az első megszólított játékos kezdi a magyarázkodást. Belekezd egy történetbe, amihez segítségül hívhatja a kifogás lapon látott képet vagy szöveget. Majd ki is rakja a lapot, hogy nyomatékosítsa a dolgot, és a Sötét Nagyúr is lássa. A többi játékos reagálhat erre az akciólapokkal, illetve ő maga is felhasználhatja őket, hogy másra terelje a gyanút. A három akciólappal lehet másra mutatva átadni a szót, közbevágni és megállítani a mondandóját, valamint egy lap, ami mindkét funkcióra megfelel. A magyarázkodás addig zajlik, amíg valaki már nem tud meggyőző érveket felhozni, vagy a Nagyúrnak elege nem lesz, és „megjutalmazza a sötét tekintet lapjával a személyt. Majd újabb kör kezdődik, új magyarázkodással. A játékot lehet a Nagyúr szemszögéből is játszani, amikor és a kifogás lapokat ő osztja ki, és az akciólapokat is ő kezeli bizonyos szinten. Hogyan lehet nyerni? A játéknak akkor van vége, ha valamelyik goblin megkapja a harmadik sötét tekintet lapját is. Ekkor húznia kel la kifogás pakliból és a lapon lévő szimbólumtól függően kegyelmet kap, vagy éppen elpusztítja a Sötét Nagyúr. A többiek pedig örülnek, hogy nem ők szenvedték el a dolgot. Végezetül: Az Igenis, Sötét Nagyúr egy egészen egyedi hangulatú partijáték, amit ha a megfelelő emberekkel játszunk, remek szórakozást ígér az egész társaságnak. Bátran ajánljuk mindenkinek, akik szeretnek furfangos történeteket kitalálni, és minden helyzetből ki tudják magukat vágni. Vagy legalábbis úgy válik.
Termék ID: | #4139972 |
Játékidő: | 5 - 30 perc |
Játékosok száma: | 4-10 |