Delta Vision - Similo - Állatok

     4 / 5


Értékesítők Leírás Paraméterek Értékelés

Ezt a terméket jelenleg egyetlen partnerünk sem értékesíti

Legyél Te az első, hirdesd termékeidet nálunk!

Mit kell tudni a játékról? Similo - Állatok Ez a játék a Similo izgalmas, kitalálós játék sorozatának az állatos verziója. A Similo együttműködős, együtt gondolkodós kooperatív társasjáték. Barkóba jellegű, de beszélni csak azok a játékosok beszélhetnek akik kitalálják a kártyát, aki a nyomravezető, ő nem beszélhet, csak kártyákat rak le és azokkal vezeti rá a többi játékost a feladványra. Nagyon izgalmas dedukciós, asszociációs játék. Az egyik (nyomravezető) játékos húz egy kártyát, a többieknek pedig rá kell jönniük kizárásos alapon, hogy melyik ez a kártya . Az adott játékos nem beszélhet, csak kártyákat rak le, melyekkel azt próbálja mutatni a többi játékosnak, hogy a kitalálandó kártya ahhoz hasonlít, vagy nem hasonlít (valamilyen szempontból). Hogyan történik ez pontosan? A kitalálandó kártyát hozzákeverjük 11 másik kártyához, és kirakjuk az asztalra 3x4-es kialakításban. A többi játékos megvizsgálja a 12 kártyát. A nyomravezető kijátszik egy kártyát a kezében lévő ötből. Ha függőlegesen rakja le a kártyát, akkor az valamilyen szempontból hasonlít a kitalálandó kártyán lévő állatra. Ha vízszintesen rakja le, akkor nem hasonlít rá. Ez nem azt jelenti, hogy semmilyen szempontból nem hasonlít a két állat, csak a nyomravezető által kigondolt szempontból nem egyezik a két karakter. És itt van a játék varázslatossága. Most a többi játékosnak a 12 kártyából ki kell választania egyet, ami szerintük biztosan nem a titokzatos kártya. Abban az esetben, ha pont a titkos kártyát zárják ki a játékból, akkor a játékosok azonnal veszítenek. Ha jó kártyát dobnak ki a játékból, akkor a nyomravezető egy újabb kártyával segíti őket. Itt már két lapot kell kizárniuk a játékosoknak a játékból. Mivel a Similo 5 körön keresztül zajlik, és minden körben eggyel több kártyát kell kizárnunk a lehetőségek közül, így a negyedik kör végén már csak két kártya marad az asztalon. Az ötödik kör tulajdonképpen a két karakter közül a titokzatos kártya kiválasztása. Ebből a két lapból kell kiválasztania a játékosoknak, hogy melyik lehet a titokzatos állat kártya. A kártyák grafikája nagyon igényes, teljesen felismerhetőek a karakterek, a lapok minősége kiváló. A Similo sorozat játékai kiválóan fejlesztik az asszociációs készséget, a logikus gondolkodást, a kizárásos alapon történő megállapítást. A Similo kártyapaklik együtt is játszhatóak, például összekeverhetjük az Állatos paklit a Vadállatossal. Ajánlott: 7 éves kortól Játékosok száma: 2-8 fő Játékidő: kb. 15 perc A játék nehézségi szintje a BGG szerint: 1.05/5 ( nagyon egyszerű ) Nem találtad meg amit keresel? Vagy körülnéznél hasonló termékek között? Kattints arra ami érdekes lehet: Fejlesztő játékok kisiskolásoknak játékok 5-8 éveseknek játékok 8-12 éveseknek Családi kártyajátékok

Azonosítók
Termék ID: #4139707
Jellemzők
Játékidő: 5 - 30 perc
Játékosok száma: 1-4
4
5
4
3
2
1
A termék értékeléséhez előbb


Kapcsolódó termékek

IRÁNYTŰ A VÁSÁRLÁSHOZ

Az áriránytűn több millió terméket listázunk és folyamatosan bővül a kereskedő partnereink száma.
Te is szeretnéd, ha termékeid megjelennének az áriránytű ajánlatai között?

Jelentkezz kereskedőnek