Delta Vision - Similo - Rémségek

     5 / 5


Értékesítők Leírás Paraméterek Értékelés

Ezt a terméket jelenleg egyetlen partnerünk sem értékesíti

Legyél Te az első, hirdesd termékeidet nálunk!

Mit kell tudni a játékról? Similo - Rémségek, kitalálós kártyajáték Barkóba jellegű, asszociációs kártyajáték, melyben a titkos kártya megtalálása a játékosok közös célja. A nyomravezető nem beszélhet, csak kártyák lerakásával segíthet a kártya megtalálásában. A Similo együttműködős, együtt gondolkodós társasjáték, ami ugyan barkóba jellegű, de beszélni csak azok a játékosok beszélhetnek akik kitalálják a kártyát. A nyomravezető nem beszélhet, csak kártyáklerakásával vezeti rá a többi játékost a feladványra. A játék menete: Keverjük meg alaposan a paklit, majd a nyomravezető játékos húzzon egy lapot. A kitalálandó kártyát hozzákeverjük 11 másik kártyához, és kirakjuk a lapokat az asztalra 3x4-es kialakításban. A nyomravezető játékos húzzon 5 lapot a pakliból. A többi játékos megvizsgálja a 12 kártyát. A nyomravezető kijátszik egy kártyát a kezében lévő ötből. Ha függőlegesen rakja le a kártyát, akkor az valamilyen szempontból hasonlít a kitalálandó kártyán lévő rémségre. Ha vízszintesen rakja le, akkor nem hasonlít rá. Ez nem azt jelenti, hogy semmilyen szempontból nem hasonlít a két rémség, csak a nyomravezető által kigondolt szempontból nem egyezik a két karakter. És itt van a játék varázslatossága. A játékostársaknak a 12 kártyából ki kell választania egyet, ami szerintük biztosan nem a titokzatos kártya. Abban az esetben, ha pont a titkos kártyát zárják ki a játékból, akkor a játékosok azonnal veszítenek. Ha jó kártyát dobnak ki a játékból, akkor a nyomravezető egy újabb kártyával segíti őket. Ezután már két lapot kell kizárniuk a játékosoknak a játékból. Mivel a Similo 5 körön keresztül zajlik, és minden körben eggyel több kártyát kell kizárnunk a lehetőségek közül, így a negyedik kör végén már csak két kártya marad az asztalon. Az ötödik kör tulajdonképpen a két karakter közül a titokzatos kártya kiválasztása. Ebből a két lapból kell kiválasztania a játékosoknak, hogy melyik lehet a titokzatos rémség kártya. A kártyák grafikája nagyon igényes, a lapok minősége is kiváló. A Similo sorozat játékai kiválóan fejlesztik az asszociációs készséget, a logikus gondolkodást, a kizárásos alapon történő megállapítást és együttműködésre, egymásra hangolódásra ösztönöznek. Ajánlott: 7 éves kortól Játékosok száma: 2-8 fő Játékidő : kb. 10 perc Nem találtad meg amit keresel? Vagy körülnéznél hasonló termékek között? Kattints arra ami érdekes lehet: Fejlesztő játékok kisiskolásoknak Játékok 5-8 éveseknek Játékok 8-12 éveseknek Asszociációs játékok Kooperatív játékok Családi kártyajátékok

Azonosítók
Termék ID: #4140472
Jellemzők
Játékidő: 5 - 30 perc
Játékosok száma: 2-8
5
5
4
3
2
1
A termék értékeléséhez előbb


Kapcsolódó termékek

IRÁNYTŰ A VÁSÁRLÁSHOZ

Az áriránytűn több millió terméket listázunk és folyamatosan bővül a kereskedő partnereink száma.
Te is szeretnéd, ha termékeid megjelennének az áriránytű ajánlatai között?

Jelentkezz kereskedőnek