DJECO - DouZanimo DJ08530
0 / 5
0 / 5
Mit kell tudni a játékról? Djeco DouZanimo állatos, kooperációs, memória játék Együttműködésen alapuló memóriás társasjáték 5 éves kortól, melyben a játékosok folyamatosan megbeszélhetik, hogy ki mire emlékszik, hol láthatta az adott állat egy részét ábrázoló lapkát. A lapkákat és korongokat a játékszabályban megadott módon kirakjuk az asztalra, majd az első játékos megfogja a zebra korongot és ráhelyezi a látható oroszlán kártyára. A feladata az, hogy megtalálja az oroszlán másik két darabját. Felfordíthat két kártyát középről. - ha mindkét kártya az adott állathoz tartozik, akkor beteheti őket a helyükre, és így ez a tábla elkészült. - ha az egyik kártya az oroszlán egy darabja, akkor beteheti azt a nagy kártyarész mellé, a másik kártyát pedig visszafordítja. - ha egyik sem oroszlán, akkor mind a két kártyát vissza kell fordítani. Ezután a játékos áthelyezi a zebra korongot az oroszlánról a következő állatra. A következő játékosnak az új állat további részeit kell megtalálnia. Ő is két kártyát fordít fel középről, és így tovább... Amint visszaér a zebra korong az oroszlánhoz, félre kell rakni és indul a gazella kör. Ahogy a gazella visszaér az oroszlánhoz, következik a zsiráf, majd legvégül a béka. - ha a korong egy már kész állatos táblához érkezik, akkor át kell tenni a következő állatra - ha a korong egy félkész ( 2 részből álló) állat táblájához ér, a soron lévő játékos csak egy kis kártyát fordíthat meg 2 helyett. Ha sikerült összeállítani mind a 12 állat képét, mielőtt a béka korong visszaért volna az oroszlánhoz, akkor a játékosok megnyerték a játékot. Könnyíteni is lehet a játékszabályon, ha kevesebb állat vesz részt a játékban. Nehezítésként pedig játszhatjuk úgy a játékot, hogy a béka korongot kivesszük a játékból, így 3 kör áll rendelkezésünkre, nem 4. A kooperatív társasjáték 4 kört ad a játékosoknak arra, hogy mind a 12 állat képét kirakják. Amennyiben ez nem sikerül ez alatt az idő alatt, és a béka visszaér, akkor sajnos a játékosok elvesztették a játékot. Gyönyörű szép, kiváló minőségű társasjáték a francia Djeco játékgyártótól. Tartalma:12 db "állat" lapka 3 részből (1 nagy központi lapka és 2 kicsi)4 db kis képes zseton (zebra, gazella, zsiráf és béka)1 db játékszabály 10 nyelven Mit kell tudni a játékról? Djeco DouZanimo állatos, kooperációs, memória játék Együttműködésen alapuló memóriás társasjáték 5 éves kortól, melyben a játékosok folyamatosan megbeszélhetik, hogy ki mire emlékszik, hol láthatta az adott állat egy részét ábrázoló lapkát. A lapkákat és korongokat a játékszabályban megadott módon kirakjuk az asztalra, majd az első játékos megfogja a zebra korongot és ráhelyezi a látható oroszlán kártyára. A feladata az, hogy megtalálja az oroszlán másik két darabját. Felfordíthat két kártyát középről. - ha mindkét kártya az adott állathoz tartozik, akkor beteheti őket a helyükre, és így ez a tábla elkészült. - ha az egyik kártya az oroszlán egy darabja, akkor beteheti azt a nagy kártyarész mellé, a másik kártyát pedig visszafordítja. - ha egyik sem oroszlán, akkor mind a két kártyát vissza kell fordítani. Ezután a játékos áthelyezi a zebra korongot az oroszlánról a következő állatra. A következő játékosnak az új állat további részeit kell megtalálnia. Ő is két kártyát fordít fel középről, és így tovább... Amint visszaér a zebra korong az oroszlánhoz, félre kell rakni és indul a gazella kör. Ahogy a gazella visszaér az oroszlánhoz, következik a zsiráf, majd legvégül a béka. - ha a korong egy már kész állatos táblához érkezik, akkor át kell tenni a következő állatra - ha a korong egy félkész ( 2 részből álló) állat táblájához ér, a soron lévő játékos csak egy kis kártyát fordíthat meg 2 helyett. Ha sikerült összeállítani mind a 12 állat képét, mielőtt a béka korong visszaért volna az oroszlánhoz, akkor a játékosok megnyerték a játékot. Könnyíteni is lehet a játékszabályon, ha kevesebb állat vesz részt a játékban. Nehezítésként pedig játszhatjuk úgy a játékot, hogy a béka korongot kivesszük a játékból, így 3 kör áll rendelkezésünkre, nem 4. A kooperatív társasjáték 4 kört ad a játékosoknak arra, hogy mind a 12 állat képét kirakják. Amennyiben ez nem sikerül ez alatt az idő alatt, és a béka visszaér, akkor sajnos a játékosok elvesztették a játékot. Gyönyörű szép, kiváló minőségű társasjáték a francia Djeco játékgyártótól. Tartalma:12 db "állat" lapka 3 részből (1 nagy központi lapka és 2 kicsi)4 db kis képes zseton (zebra, gazella, zsiráf és béka)1 db játékszabály 10 nyelven
Termék ID: | #4140925 |
Játékosok száma: | 2-4 |