DJECO - Grimaszok - utánozó, kitaláló játék - Grimaces (DJ05169)
5 / 5
5 / 5
Egy egész család, vagy baráti közösség kedvence lehet ez a remek játék. Azonkívül, hogy összekovácsolja a csapattagokat, remek memóriafejlesztő. Szórakozás és nevetés garantálva! A játék célja: Jegyezd meg a grimaszokat és találtass ki a többiekkel, amennyit csak lehet. Játékszabályok 4 játékos esetén: A játékot 2 fős csapatok játsszák. A játék 2 játszmából áll. A játék kezdetén minden csapat kijelöl egy „A és egy „B játékost. Az „A játékosoknak kell elmutogatni, amíg a „B játékosoknak ki kell találniuk, hogy mit utánoz a társuk. Az 1. számú csapat a piros hátoldalú lapokat és a 2. számú csapat a zöld hátoldalú lapokat használja. Az „A játékosok a nagy kártyákat, a „B játékosok a kis kártyákat húzzák. A „B játékosok kiválasztanak 6 kártyát találomra a partnereik kezéből anélkül, hogy megnéznék azokat. Az „A játékosok leteszik a megmaradt 12 lapjukat a kezükből és átveszik a 6 találomra húzott kártyát a B játékosoktól. Az „A játékosok próbálják megjegyezni a kártyákat, és amint valaki először úgy gondolja, hogy kész, akkor azt mondja: STOP és mindkét játékos lefordítja a lapjait. A „B játékosok felveszik a 18 lapjukat és megpróbálják kitalálni a grimaszokat, amiket a partnerük mutogat/utánoz. Ha az egyik „B játékos úgy véli, hogy felismert egy grimaszt, akkor a grimasznak megfelelő kártyát maga elé helyezi lefelé fordítva. A játéknak akkor van vége, ha valamelyik „B játékos 6 kártyát helyezett maga elé. Ekkor minden játékos felfordítja a kártyáit. Az „A játékosok összehasonlítják a 6 nagy kártyájukat a „B játékosok 6 kis kártyájával. Ha egy nagy és egy kis kártya összeillik, akkor egy grimasz ki lett találva. Ekkor a nyerő kis kártyákat megtartja a csapat, és mindegyik 1 pontot ér. Most kezdődhet a következő játszma. Felcserélődnek a szerepek. Az „A játékosok lesznek a „B játékosok. Minden csapat veszi a megmaradt kártyáikat: azokat a nagykártyákat, amiken a kitalált grimaszok vannak, félre kell tenni (ki kell zárni a további játékból), azokkal a nagy kártyákkal játsszunk tovább, amik nem lettek még kitalálva. A 2. játszma végén a nyert pontokat (a kiskártyák száma) a csapatok összeadják. Az a csapat, aki a legtöbb pontot gyűjtötte, az nyer. A játékszabály 3 vagy 5 játékos esetén: Ebben az esetben, egy játékos 7 vicces grimaszt mutogat el egymás után, találomra húzva kártyát az egyik 18 lapos nagy kártyapakliból. Ekkor nem kell memorizálni a kártyát. A 2, vagy 4 többi játékosnak egy 18 lapos kisalakú kártyapaklija van, amelynek a lapjai fel vannak fordítva maguk előtt. Minden egyes vicces arc mutogatásakor az első játékos, aki felismeri a grimaszt, és felkapja a hozzá tartozó kis kártyát, az nyeri a kört. Gyorsnak kell lenni! A kártyát azonnal leellenőrzik. Ha a játékos eltévesztette a megfejtést, akkor kimarad a körből és többi játékos nélküle találja ki a következő vicces arcot. A végén a játékosok megszámolják a nyert kártyáikat. A játék tartalma: - 18 piros hátoldalú nagy kártyalap - 18 zöld hátoldalú nagy kártyalap - 18 piros hátoldalú kis kártyalap - 18 zöld hátoldalú kis kártyalap
Termék ID: | #4140995 |
Játékidő: | 5 - 30 perc |
Játékosok száma: | 3-5 |