DJECO - Ludanimo DJ08420
4 / 5
4 / 5
Az Okoska társasjáték egy formabontó formás játék. Itt a játékmező most nem sík terep, hanem különböző nagyságú és magasságú, különböző formájú formadoboz. Lehet játszani lépegetős játékot a körberakott dobozkákon. Minden játékos arra a dobozra lép a választott állatfigurájával, amelyik szinét kidobta a dobókockával. Mi történjen, ha már nem fér rá? Menjen vissza, vagy szorítanak neki helyet? A játékosok eldönthetik a szabályos kérdéseket szabálytalanul is! Ki emlékszik, mit hová rejtettek a játékostársak? Kit a legegyszerűbb megtalálni? Tudnak a játékosok együtt olyan tornyot építeni, ami mindenkit és mindent magába foglal? 3/1-ben ez a játék, de lehetne 3/n -ben is a neve, mert annyi féle játékot lehet erről, ezzel kitalálni, hogy soha nem válhat megunttá, amíg van kivel játszani! Djeco építő- és társasjáték: Ludanimo - 3 társasjáték a kicsiknek 3 társasjáték a kicsiknek: Körjáték, memória játék és egyensúlyozás játék Ajánlott életkor: 3 éves kortól Játékosok száma: 1-4 játékos A játék tartalma: 1 állatos dobókocka, 1 szín-dobókocka, 15 formadoboz (5 négyzet alapú/kocka, 5 köralapú/henger, 4 db háromszög alapú/hasáb), amely színei az alakzatok tetején vannak jelölve, 6 állatfigura. Játék 1 Állat sétáltatás Tartozékok: 15 formadoboz, 1 állatfigura játékosonként, 1 szín-dobókocka. A játék előkészülete: A 15 formadobozt helyezzük kör alakban színsor szerint rendezve: piros, zöld és kék. Az első elem legyen a kocka a piros körrel a közepén. Az állatokat helyezzük rá erre a kockára, amin a piros kör van. A játék menete: A gyerekek sorban következve dobnak. Az állataik haladnak előre a következő dobozra aszerint, hogy milyen színt dobnak. - Ha egy állatfigura olyan dobozra ér, amelyik már foglalt, akkor a már ott lévő állat mellé kell állnia. Ha emiatt leesne már a többi állat, akkor, a legutoljára érkező állatfigurának vissza kell mennie egy olyan dobozra, amelyen az a szín van, amit dobott. A többi állat ott marad ahol volt. Amikor a játékosok közel érnek a kör végéhez figyelni kell, mert pontosan az utolsó dobozra kell megérkezni, vagyis az utolsó dobás színének meg kell egyeznie az utolsó doboz színével, máskülönben vissza kell lépnie a játékosnak az olyan színű dobozra, amit dobott. Ki nyer? Az a játékos, aki először ér az utolsó kockára Játék 2 Csattanás, puffanás, robaj – szegény állatok! Tartozékok: 15 formadoboz, 6 állatfigura A játék előkészülete: A formadobozokat és állatokat a játékosok elé kell helyezni karnyújtásnyira. A nagy kockát a játéktér közepére kell helyezni. 1. változat: A játékosok sorban választanak egy dobozt vagy állatfigurát és a másikra teszik azokat. A játékos, aki miatt ledől a torony, az veszít. 2. változat: 1 szín és 1 állatos dobókockával. A gyerekek a 2 kockával dobnak sorban. A dobókockák meghatározzák, hogy melyik dobozt, vagy állatot kell az építményre helyezni a gyereknek. Amikor a játékos soron következik, választhat egy dobozt, vagy egy állatot a kockadobása szerint. Ha a játék vége felé nincs olyan doboz vagy állat, amit dobott a játékos a 2 kockával, akkor a következő játékos dob. A dobozokat és az állatokat egymásra, vagy egymásba kell helyezni, hogy egy építményt képezzenek. A játékos, aki miatt leomlik a torony, veszít. Játék 3 Rejtőzés és keresés Tartozékok: 6 nagy formadoboz (3 kocka és 3 henger), 1 állatos dobókocka, 6 állatfigura A játék előkészülete: A 6 dobozt helyezzük a játék középpontjába. A felnőtt elrejti a 6 állatfigurát találomra a 6 doboz alá. A játék menete: Az első gyerek dob a dobókockával, és megpróbálja megtalálni azt az állatfigurát, amit dobott úgy, hogy felfordít egy kiválasztott dobozt. Ha megtalálja az állatfigurát, akkor azt megnyerte és maga elé helyezi. Ha nem találja meg a keresett állatfigurát vagy üres dobozt forgat, akkor a következő játékos dobhat. És így tovább... Speciális eset: Ha olyan állatot dobnak, amit már megtaláltak, akkor is a következő játékos dobhat. Ki nyer? Az a játékos, aki a legtöbb állatot találja meg. Inspiratív formakészletének köszönhetően, sok más módon is felhasználhatóak a Ludamino elemei (Pl. építkezős-, szerepjáték… a többit bízzuk a gyermekek fantáziájára).
Termék ID: | #4140716 |
Játékidő: | 5 - 30 perc |
Játékosok száma: | 1-4 |