DJECO - Ourskipik DJ08547

     0 / 5


Értékesítők Leírás Paraméterek Értékelés

Ezt a terméket jelenleg egyetlen partnerünk sem értékesíti

Legyél Te az első, hirdesd termékeidet nálunk!

Dirskipik - Társasjáték Kipicot Ajánlott életkor: 7-99 év Játékosok száma: 2-4 játékos Játékidő: 30 perc A doboz tartalma: 1 tábla, 40 tengeri sün zseton (20 sárga, 20 piros), 4 bábu. A játék lényege: A tengeri sün halászat cseppet sem egyszerű, akár az ujjainkat is elveszíthetjük! Hogy biztonságosan kifoghasd őket, különleges halásznégyzetbe kell őket terelned. A játék célja: A lehető legtöbb zsetont összegyűjteni. Előkészületek: Tedd a táblát középre! A tengeri sün zsetonokat rakd a tábla szélére, 2 kupacba, szín szerint csoportosítva! Minden játékos válasszon egy bábut, majd tegye maga elé! A játék menete: A legfiatalabb játékos kezd, majd a kör az óramutató járásával megegyező irányba halad tovább. A játékosok, mikor rájuk kerül a sor, a következőket tehetik: 1 Nem kötelező: A játékos, ha szeretné, áthelyezheti az egyik zsetont a táblán. 2 Kötelező: - Vagy felrak a táblára egy tetszőleges színű zsetont. - Vagy áthelyezheti az egyik zsetont a táblán. 3 Kötelező: a bábuját az egyik zsetonra helyezi a táblán. Ezután a következő játékos jön. Zsetonok áthelyezése: A zsetonokat akkor lehet áthelyezni, ha nincs rajtuk bábu. - Ha a zseton magában áll, vízszintes vagy függőleges irányba, egy szomszédos, üres mezőre helyezhető át (1. ábra). - Ha a zseton egy másik zsetonon van, vízszintes vagy függőleges irányba, egy üres mezőre helyezhető át. Akár másik zseton fölött is áthelyezhető (2. ábra). A kék játékos áthelyezési lehetőségei. Zsetonok hozzáadása: A játékosok a pályán kívüli zsetonok közül választ egy tetszőleges színűt, és azt: - egy üres mezőre helyezi a táblán, - vagy egy, már a táblán lévő zsetonra teszi. Figyelem: Nem lehet zsetont tenni: - olyan zsetonra, melyen bábu van (még ha a játékos bábuja is), - olyan zsetonra, mely alatt már van egy zseton, - a zsetonnal azonos színű zsetonra. Megjegyzés: Ha 3 körön keresztül egyetlen zsetont sem raknak vagy vesznek le a tábláról, a következő játékosnak fel kell raknia egy zsetont. A bábuk áthelyezése: A játékosok a bábujukat bármelyik zsetonra vagy zsetonkupacra rátehetik a táblán, kivéve, ha az ellenfél bábuja van rajta. A zsetonok elnyerése: Ha a játékosnak sikerül a saját körében egy „halásznégyzetet csinálni, a négyzetet alkotó zsetonokat elnyeri. A halásznégyzet: A halásznégyzet egy 4 zsetonból vagy zsetonkupacból álló, 2x2 mezőt magába foglaló alakzat. Zsetonkupac esetén a felül lévő zseton színe adja meg a kupac színét. A halásznégyzet akkor jön létre, ha megfelel a következő feltételeknek: - A négyzet átlóit alkotó zsetonok színe azonos. - A játékos bábuja a négyzetet alkotó zsetonon vagy zsetonkupacon van. - Az ellenfél bábuja nem lehet azon a mezőn, mely a játékos bábujának mezőjével a négyzet átlóját adja. Ha egy játékosnak sikerül érvényes halásznégyzetet létrehozni, a négyzetet alkotó valamennyi zsetont elnyeri (a zsetonkupacokat alkotó és a saját bábuja alatt lévő zsetonokat is ideértve), kivéve azokat, melyeken az egyik ellenfélhez tartozó bábu áll. A zsetonokat a játékos összegyűjti és maga elé helyezi, a zsetonok a játékban már nem vesznek részt. A játékos a bábuját is maga elé rakja, és a következő körben visszateszi a táblára. A játék vége: A játék akkor ér véget, ha valamelyik színben elfogynak a zsetonok. A játékosok összeszámolják az előttük lévő zsetonokat. Az a játékos nyer, akinek a legtöbb zsetont sikerült kihalászni. A

Azonosítók
Termék ID: #4141254
Jellemzők
Játékidő: 5 - 30 perc
Játékosok száma: 2+
0
5
4
3
2
1
A termék értékeléséhez előbb


Kapcsolódó termékek

IRÁNYTŰ A VÁSÁRLÁSHOZ

Az áriránytűn több millió terméket listázunk és folyamatosan bővül a kereskedő partnereink száma.
Te is szeretnéd, ha termékeid megjelennének az áriránytű ajánlatai között?

Jelentkezz kereskedőnek