Drei Magier Spiele - Az elvarázsolt torony

     5 / 5


Értékesítők Leírás Paraméterek Értékelés

Ezt a terméket jelenleg egyetlen partnerünk sem értékesíti

Legyél Te az első, hirdesd termékeidet nálunk!

2013 Év Gyermekjátéka Fődíjas! Egy kis sztori: A hercegnő egy gonosz varázsló fogságába esett, aki egy toronyba zárta őt. Ráadásul ez a mágus jól el is rejtette a torony kulcsát a törönyhoz vezető út 16 rejtett mélyedéseinek egyikébe, amiket utána kis korongokkal le is fedett, hogy Robin, a kis lovag ne találhassa meg. Robinnak azonban segítenek a játékosok, és a szép hercegnő nem marad sokáig a torony foglya. A játék célja tehát: megszerezni, megtalálni a kulcsot (mágneses bábuk lévén, a kulcs, ha a felette lévő kis korongra lépünk, kattan egyet), bepróbálni a kastély 6 zárjának egyikébe, majd ha nyitja a kulcs a zárat, kiszabadítani a királylányt. Ha nem nyitja, a kulcsot újból elrejti a varázsló, és újra meg kell keresni, de már legalább annyival előrébb vagyunk, hogy tudjuk, mert megjegyeztük, hogy a kastély melyik zárjába ne póbáljuk bele újra. Merthogy a kulcs megtalálásakor csak egyetlen egy esélyünk van kinyitni a zárat! A varázsló némi előnyt ad, mert Ő a játéktáblához húzott kisebb elemről indul, majd másuik fel a táblára. de kell is az előny, hiszen Ő már tudja, hova kell mennie a kulcsért. De bárki is talál rá a kulcsra, beleillesztheti a torony hat zárjának valamelyikébe. Ha a kulcsot a megfelelő zárba dugják bele, a hercegnő kiszabadul, és attól függően, hogy ki próbálkozott helyesen, Robiné vagy a gonosz mágusé lesz. Ha a próbálkozás sikertelen volt, a mágusnak újra el kell rejtenie a kulcsot a táblán (fontos: kétszer ugyanoda sohasem rejtheti!), majd a bábuk visszaállnak a kezdőhelyekre, és kezdődik minden elölről. A játékban a karakterek 2 dobókocka együttes ledobásával mozognak: azt, hogy éppen mennyit lép, és melyikük kezdi a mozgást mindig két dobókocka (szimbólum-, és lépéskocka) együttes értéke határozza meg. A játékosok együtt dobnak, majd az a figura kezdi a lépést, akinek a színe a szimbólumkockán megtalálható. A megtehető lépések számát a lépéskocka határozza meg. A lépéskocka előfordulhat, hogy eltérő lépésszámot jelez a mágus és a lovag számára. Aki kinyitja a megfelelő zárat, annak kipattan a kastélyból a királylány, és megnyeri a játékot. Letölthető játékszabály A videónál le is veheted a hangot! :)

Azonosítók
Termék ID: #4139733
Jellemzők
Játékidő: 5 - 30 perc
Játékosok száma: 2-4
5
5
4
3
2
1
A termék értékeléséhez előbb


Kapcsolódó termékek

IRÁNYTŰ A VÁSÁRLÁSHOZ

Az áriránytűn több millió terméket listázunk és folyamatosan bővül a kereskedő partnereink száma.
Te is szeretnéd, ha termékeid megjelennének az áriránytű ajánlatai között?

Jelentkezz kereskedőnek