Érzel-mese érzelmi intelligenciát fejlesztő játék

     4 / 5


Értékesítők Leírás Paraméterek Értékelés

Ezt a terméket jelenleg egyetlen partnerünk sem értékesíti

Legyél Te az első, hirdesd termékeidet nálunk!

Ez a játék fejleszti az érzelmi intelligenciát, az önismeretet, segít a kapcsolataink ápolásában és a beszélgetéseink elmélyítésében. Mi történt ma az óvodában/iskolában Semmi különös Ismerős szituáció Akkor jó helyen jársz Manapság sajnos nagyon sok kisgyermeknek ez az egy betanult mondata van arra, hogy napjait jellemezze. Ez azonban nem azt jelenti, hogy az óvodában / iskolában soha nem történik semmi. Valószínű, hogy gyermekünk küszködik azzal, hogy érzéseit kifejezze vagy egyáltalán felismerje. Te sem szeretnéd, hogy gyermeked ilyen problémákkal küzdjön könnyen megsértődik, sokat duzzog nem tud kiállni az igazáért háttérbe vonuló, vagy épp ellenkezőleg, csakis agresszióval tudja érvényesíteni önmagát korlátozott az érzelmi szókincse, így azt érezheti, nem érti meg őt senki, egyedül van a világban gyorsan ítélkezik mások felett nem tud felülkerekedni félelmein nem tud megbocsátani, sokáig haragszik nem tud szembe nézni gyengeségeivel, pedig mindenkinek van nem fedi fel érzéseit másokat okol a saját érzéseiért Hidd el, tehetsz mindezek ellen Mit tartalmaz az Érzel-mese fejlesztő játék A játék 3 kártyacsomagból épül fel 14 karakter óvodás fiú-lány, kisiskolás fiú-lány, kamasz fiú-lány, fiatal felnőtt nő-férfi, középkorú nő -férfi, idős nő-férfi, kisbaba, fogyatékkal élőÉrzelmek 15 érzelempár fiú-lány változatban öröm, szomorúság, meglepődés, büszkeség, bizalom, düh, undor, félelem, megkönnyebbülés, megvetés, gondoskodás-segítőkészség, irigység, magány-egyedüllét-kirekesztettsé g, feszélyezett-zavarban van-szégyen, szeretet-hála, Helyszínek/szituációk 10 db kártyaA kártyák egyik oldalán helyszín, a másik oldalán szituációk találhatóak ugyanazon a helyszínen. A játékban levő helyszíntáblák a gyermekek számára ismerős, napi szinten megjelenő színtereket ábrázolnak, így minden tábla rengeteg történetet, eseményt hív elő gondolataikból. Érzel-mese 121 játékötlet, a szabályfüzetben. Néhány ötlet Vegyük példának a mindenki számára ismert Memóriajátékot. Ehhez csak az érzelemkártyákra lesz szükségünk. Célunk, hogy a fiú-lány párokat megtaláljuk. Eközben azonosíthatjuk, megnevezhetjük az éppen felfordított érzelmeket, így rögzülnek a gyerekekben. Pantomim Ebben a játékban a fiú kártyákat felfordítva kitesszük az asztalra, a lánykártyákból titkosan húz a játékos egy érzelmet és testtartással, mimikával próbálja megmutatni. Aki elsőnek kitalálta, hogy melyik az adott érzelem és megtalálja az asztalon a párját, kap egy pontot. Minek örülne egy nagypapa Adjunk a gyermek kezébe egy karaktert és egy érzelmet, majd kérjük meg, hogy meséljen nekünk kicsit arról, hogy szerinte az adott személy mikor élheti át a képen látott érzelmet, ezzel segítve neki, hogy mások érzéseiben is gondolkodjon, ne csak a saját kis világában éljen. -A helyszínkártyákat használhatjuk például a Ha erre járok ezt érzem játékvariációhoz. Adjunk egy helyszínkártyát a kisgyereknek, majd ő válassza ki az érzelmek közül azt, amit érezni szokott az adott helyen. Ebből persze kezdeményezhetünk beszélgetést, hogy mi szokott történni, ami miatt így érez. Lehet, hogy a játszótérrel kapcsolatban valaki hálát érez, mert múltkor elveszett az egyik lapátja, de visszaadták neki, valaki pedig fél, mert kiesett a hintából. Mit érezhet Mese az érzésekről Akkor azt mondtam magamnak Anya, apa ezt mondja Mit mondanál neki Akkor azt mondtam magamnak Tabula rasa Szituációk -Agymanók Milyen problémák adódhatnak, ha nem figyelünk az EQ fejlesztésére könnyen stresszessé válik túlságosan passzív, háttérbe vonul a gyermek épp ellenkezőleg csakis agresszióval tudja érvényesíteni önmagát korlátozott az érzelmi szókincse, nem tudja kifejezni magát gyorsan ítélkezik nem tudja elengedni negatív érzelmeit, félelmeit nem tud megbocsátani, sokáig haragszik sokszor érzi magát magányosnak, úgy érzi, hogy senki nem érti meg nem ismerik fel gyengeségeiket, mindenkinek van folyamatosan e...

Azonosítók
Termék ID: #4139532
Jellemzők
Játékidő: 30 - 60 perc
Játékosok száma: 2+
4
5
4
3
2
1
A termék értékeléséhez előbb


Kapcsolódó termékek

IRÁNYTŰ A VÁSÁRLÁSHOZ

Az áriránytűn több millió terméket listázunk és folyamatosan bővül a kereskedő partnereink száma.
Te is szeretnéd, ha termékeid megjelennének az áriránytű ajánlatai között?

Jelentkezz kereskedőnek