Gamewright - Szendergő hercegnők 2: Habcsók-hadművelet
5 / 5
5 / 5
Gyártó: Gamewright Modell: Szendergő hercegnők 2: Habcsók-hadművelet Leírás: A hercegnők sikeresen felébredtek és úton vannak vissza a kastélyaikba, hogy visszazökkenjenek fenséges életük megszokott medrébe. De még nincs itt az ideje a „boldogan éltek, míg meg nem haltak-nak. A hazafelé vezető úton a hercegek olyan veszélyes helyzetekbe kerültek, amelyekben nélkülözhetetlen a hercegnők segítsége. Itt az ideje megmenteni a balszerencsés hercegeket! Habcsók-hadműveletre fel! Míg 2 játékos esetén összesen 4 herceget, addig 3 és 4 játékos esetén 3 herceget végül pedig 5 játékos esetén pedig 2 herceget kell megmenteni a győzelemhez! Készen álltok küzdeni a boldogságért ? Előkészületek: Válogassátok szét hátlapjuk alapján a kártyákat - főpakli, hercegek és mentőtársak. A főpaklit megkeverés után képpel lefelé helyezzétek a játéktér közepére. Majd a felső kártyát fordítsátok fel és kezdjétek meg vele a dobópaklit. Keverjétek meg a mentőtársakat és alkossatok belőle egy húzópaklit. Terítsétek ki a hercegeket a mentőtársak köré képpel felfelé. Véletlenszerűen osszatok minden játékosnak egy-egy lovagot, a talpuk segítségével állítsátok fel őket. (A megmaradtakat helyezzétek vissza a dobozba. ) A játéktérre helyezzétek le a dobókockát és a segédleteket, úgy hogy bárki könnyen elérje. Játékmenet: Az lesz a kezdőjátékos, aki legutóbb talált rá egy rég elveszett tárgyra, ezután az óramutató járásával megegyező irányba halad tovább a játék menete. A saját körödben hajtsd végre az alábbiakat ebben a sorrendben: Elsőként dobj a dobókockával - az eredmény függvényében tedd a következőket. Ha 1/2/3 -at dobsz, akkor húzz megfelelő számú kártyát a főpakliból. Ha sárkányt dobsz, akkor minden játékos adja tovább a bal oldali szomszédjának. Ha van akkor felébreszthetsz egy szendergő hercegnőt, majd pedig dobj újra (ha újra sárkányt dobnál, akkor hajtsd végre a hatást újra. ) Ezután az azonnali akciókártyákat hajtsd végre - az általad választott sorrendben. Következőleg minden számkártyát és bűbájkönyvet helyezz magad elé képpel felfelé - ezzel bővítve és csinosítva a saját birodalmadat. Az alábbiak közül pedig akár egy vagy több akciót is végrehajthatsz: A számkártyák segítségével alkoss egyenletet - ezzel tudsz elvenni mentőtársat. Játssz ki két ugyanolyan értékű számkártyát - így felébresztheted a birtokodon alvó szendergő hercegnőket. Játssz ki bűbájkönyvet - ezt megtéve nézd át a dobópaklit és vegyél kézbe számkártyát. Ments meg egy herceget - egy hercegnővel és egy hozzá tartozó mentőtárssal tudod majd megmenteni. A birodalmadban csak öt kártyát tarthatsz meg, így a köröd végén dobd el a többit. (Az 5 darabba nem számít bele a a mentőtársak és a megmentett hercegek. ) Ahhoz, hogy megments egy herceget, ki kell játszanod egy hercegnőt és egy hozzá tartozó mentőtársat. Amikor egy hercegnővel és egy ugyan olyan szimbólumos mentőtárssal is rendelkezel, hajtsd végre az alábbi lépéseket: helyezd a hercegnőt a dobópakli tetejére. Képpel felfelé helyezd vissza a mentőtársat a játéktér közepére és vedd el bármelyik herceget a játéktér közepéről és helyezd el az őt megillető helyre a birodalmadban. (Későbbiekben a már megmentett herceget senki sem veheti el tőled. ) A Szendergő hercegnők 2 játékosan vezeti be már a legkisebbeket is a matematikai műveletekbe és könnyed keretek között ismerhetik meg a valószínűségszámítást is. A Szendergő hercegnőket még Miranda Evans alkotta meg 6 éves korában. A pandémia során készült el a játék folytatása, ismerős elemekkel, új szeretni való karakterekkel és Jimmy Pickering elbűvölő illusztrációival! Doboz tartalma: 40 számkártya (1-10-ig, mindegyikből 4 db) 12 hercegnő 10 herceg 2 segédlet 6 varázstörpe 5 csiki-csuki-boszi 5 szendergőfűz 4 bűbájkönyv 10 mentőtárs 6 lovag talppal 1 egyedi dobókocka
Termék ID: | #4139389 |
Játékidő: | 5 - 30 perc |
Játékosok száma: | 2-5 |