Gémklub - Bűnügyi krónikák: 2400
5 / 5
5 / 5
Mit kell tudni a játékról? Bűnyügyi krónikák 2400 nyomozós társasjáték A Bűnügyi krónikák 2400 társasjáték a Bűnügyi krónikák "Egy évezred rejtélyei" sorozat 3. része. A játék önállóan játszható, nem szükséges hozzá a korábban megjelent Bűnügyi krónikák 1400-as és 1900-as kiadás. Ebben a játékban egy teljesen új univerzumban találjuk magunkat, ahol a technológia óriási nagyot fejlődött. Négy megoldásra váró bűntényt kell közösön, együttműködve felgöngyölítenetek a játékostársaiddal. A játék különlegessége, hogy a nyomozáshoz a játékosoknak egy okostelefonra vagy tabletre letölthető alkalmazást kell használniuk. Enélkül a játék nem játszható. Az alkalmazás ingyen letölthető, a letöltéshez internetre van szükség, viszont utána már nem szükséges internetkapcsolat. A játék egy valódi élményt nyújtó kooperatív, nyomozós társasjáték, ahol a Scan&play technológiának köszönhetően ötvözi a digitális és asztali társasjátékokat. Az alkalmazás segítségével nézhetünk körbe virtuálisan a bűnügyi helyszíneken, QR kódok beolvasásával kereshetünk bizonyítékokat, kérdezhetjük ki a gyanusítottakat, illetve így tudunk egyik helyről a másikra is eljutni. Célunk, hogy megtaláljuk az elkövetőket mielőtt kifutnánk az időből!A játék története:A játék 2400-ban játszódik, Párizsban. Kalia Lavel bőrébe bújva mindig arról álmodtál, hogy egy nap kiberügynőkként eredsz a bűnözők nyomába. Ezért csatlakozol a BelCor elit erőihez. Párizs felét egy átlátszó kupola borítja, ahol a gazdagok és a kiváltságosok élvezhetik a korlátlan vízhasználatot, a friss levegőt, a kényelmes és luxus házakat. De hamar rájössz, hogy a céget csak a profit érdekli, nem pedig az igazságszolgáltatás. Megfelelő tapasztalatot szerezve kiváló kiberügynökké válsz, ezért kilépsz a cégtől. Feladva mind azt a köteléket és kiváltságot amit nyújtanak, saját magadra számítva kell elkapnod az elkövetőket és megvédened azokat akik nem számíthatnak senki másra ebben a szörnyű világban! Ezek az egyenlőtlen viszonyok nyugtalanságot, lázadásokat, háborúkat szítanak a gazdagok és a szegények között. A nyomozás során a legújabb technológiák lesznek a segítségedre. A történetek során olyan kibernetikus implantátumokra tehetsz szert, melyek fejlesztik a képességeidet. Pl szuperérzékek, tomográf stb. . Illetve kis kedvenced Cyber-Holló is segít a bizonyítékok elemzésében, az interneten való keresésben, hogy információkhoz juthass a gyanúsítottakról. De legyél nagyon óvatos, hiába a technológia fejlődése, nem biztos, hogy a Te oldaladon áll! Nem tudhatod, hogy emberrel, vagy androiddal beszélsz. A kibernetikus implantátumok használata megszokottá válik, a mesterséges intelligencia már kikerülhetetlen, illetve a kibertér ugyan olyan fontossá válik mint a valódi világ. A doboz tartalma:
40 db szereplőkártya
38 db bizonyítékkategória-kártya
1 5 db különleges tárgykártya
7 db kétoldalas helyszíntábla
1 db menedék helyszíntábla
4 db implantátumkártya
1 db implantátumtábla
1 db hollókártya
1 db bizonyítéktábla
1 db szabályfüzet
Doboz mérete: 20 x 29 x 5 cm Ajánlott: 14 éves kortól Játékosok száma: 1-4 fő Játékidő: 60-90 perc Nem találtad meg amit keresel? Vagy körülnéznél hasonló termékek között? Kattints arra ami érdekes lehet: Családi társasjátékok Logikai játékok Szabadulós játékok Kooperatív játékok Nyomozós játékok
Termék ID: | #4139596 |
Játékidő: | 30 - 60 perc |
Játékosok száma: | 1-4 |