Gigamic - Teknőscsúszda

     0 / 5


Értékesítők Leírás Paraméterek Értékelés

Ezt a terméket jelenleg egyetlen partnerünk sem értékesíti

Legyél Te az első, hirdesd termékeidet nálunk!

Mit kell tudni a játékról? Teknőscsúszda társasjáték gyerekeknek A hatalmas forróságban a dzsungel összes lakója a hűvös tavacskában pancsolgat... kivéve szegény teknőst, aki már megint késik... Egyetlen lehetősége, hogy a folyón lecsúszva behozza a lemaradását. A játék egyáltalán nem bonyolult. Van egy szép kidolgozású, látványos játékpálya, melynek az egyik része egy közepesen lejtő csúszda, a másik része pedig a tó és környezete. A játékosok egyik feladata, hogy minél ügyesebben lepöcköljék a csúszda tetejéről a teknős korongját, lehetőleg a tó közepébe. A korong helyzetétől függően a játékos különböző mennyiségű állatlapkát fordíthat meg. Itt jön a képbe a játékosok másik feladata: mindenkinek lesz egy saját, állatokat ábrázoló kis táblája, melyen van 3 labdajelző is minden sorban. A cél, hogy a labdajelzőket a játékosok minél előbb végig vigyék a sorokon. A jelzőket csak akkor lehet áthelyezni, ha a játékos a körében megtalálta azt az állatlapkát, ami a labdához legközelebb van - ilyenkor a labdát az adott állatra kell helyezni és innentől kezdve már a következő állatlapkát kell keresni. Az állatlapkákat a memóriajátékokban már megszokott módon kell képpel lefelé lehelyezni úgy, hogy mindenki számára könnyen elérhető helyen legyen. Minél ügyesebben pöcköljük le a csúszdán a teknőst, annál több lapkát fordíthatunk meg:

Ha a teknős nem éri el a tavat - vagyis nem érint kék területet, akkor 1 lapot lehet felfordítani.

Ha a teknős a tó legszélén landol - világoskék terület, akkor 2 lapot lehet megfordítani.

Ha a teknős eléri a tó közepét - sötétkék terület, akkor a játékos 3 lapkát fordíthat fel.

Megjegyzések:

H a a teknős korongja pont két terület határán áll meg, akkor mindig a jobb lehetőséget kell figyelembe venni.

Valamint, ha a teknősünk megállt a folyó közepén, vagyis nem hagyta el a csúszdát, akkor a játékos szintén felfordíthat 1 lapot.

Amikor egy felfordított lapkán szereplő állat megegyezik a saját táblánkon éppen keresett állatok egyikével, akkor tovább mozgathatjuk az adott sor labdáját. Ha azonban a játékos nem talál egyező állatot, nem tudja mozgatni egyik labdáját sem, akkor kárpótlásul kap egy mentőövet. Ennek a segítségével a következő körben eggyel több lapkát fordíthat meg a játékos. A játékot az nyeri meg, akinek először sikerül végig vinnie mindhárom labdáját a saját tábláján. A játékmenet egyszerű, gyors, hamar lejátszható. Ráadásul nehezítésként a nagyobbaknak és felnőtteknek le lehet venni a csúszda egyik, vagy akár mindkét oldalát is. A doboz tartalma:

1 db tó tábla

1 db összeszerelhető folyó

2 db eltávolítható akadály

4 db úszógumi-jelölő

12 db labdajelölő

1 db teknősjelölő

4 db játékostábla

12 db állatlapka

játékszabály

Ajánlott: 5-9 éves kortól Játékosok száma: 2/4 fő Játékidő: 15 perc A játék nehézségi szintje a BGG szerint: 1/5 (nagyon egyszerű) Doboz mérete: kb 27 x 27 x 6 cm Nem találtad meg amit keresel? Vagy körülnéznél hasonló termékek között? Kattints arra ami érdekes lehet: Családi társasjátékok Vicces társasjátékok Ügyességi játékok Memória játékok Állatos játékok Játékok 5-8 éves korig Gigamic játékok

Azonosítók
Termék ID: #4140748
Jellemzők
Játékidő: 5 - 30 perc
Játékosok száma: 2-4
0
5
4
3
2
1
A termék értékeléséhez előbb


Kapcsolódó termékek

IRÁNYTŰ A VÁSÁRLÁSHOZ

Az áriránytűn több millió terméket listázunk és folyamatosan bővül a kereskedő partnereink száma.
Te is szeretnéd, ha termékeid megjelennének az áriránytű ajánlatai között?

Jelentkezz kereskedőnek