Keller&Mayer - Túl az Óperencián - Mentsd meg a királylányt (713274)
5 / 5
5 / 5
Indulj vándorútra a mesebeli erdőn keresztül. Jó tett helyébe jót várj! Meglásd, ha segítesz a bajbajutott mesehősökön, ők is segítenek majd neked. Szerezd meg a várkastély kulcsait és gyűjts össze elegendő kardot, hogy kiszabadíthasd a királylányt! Az izgalmas, fordulatos családi társasjáték a magyar népmesék világába repíti a kicsiket és nagyokat. A játékról röviden: Gróber Gabriella és Kőműves András játéka, 1-4 fő számára a magyar népmesék világába kalauzolja el a gyerkőcöket, amit már 5 éves kortól is játszhatnak a kicsik. Mit kapunk a dobozban? 1 játéktábla, 4 bábu, 1 speciális dobókocka, 18 kardkártya, 28 eszközkártya, 16 kulcskorong A játék menete: Minden játékos választ egy bábut és felrakja azt a várkapu elé a startmezőre. Mindenki kap egy kardot, amiket a többi játékelemmel az első játék előtt óvatosan ki kell pattintani a helyéről. Majd a kardokat, a kulcsokat és az egyéb eszközkártyákkal együtt olyan helyre kell rakni, ahonnét minden játékos könnyen eléri. A játékot a legfiatalabb kezdi, aki dob a dobókockával és az óramutató járásával ellenkező irányban lelépi a kidobott számú mezőt. Ha egy játékos olyan mezőre lép, ahol kard van, akkor kap egy kardot. Ezt érdemes gyűjtögetni, hiszen, csak ezzel lehet legyőzni a sárkányt. Ugyanis ha valaki sárkányt dob ki, akkor eldöntheti, hogy egyet felhasználva legyőzi a bestiát, vagy visszalép a startmezőre. Amennyiben hétmérföldes csizmát dob, akkor egy tetszőleges mezőre léphet. Kivéve, ha már a váron belül van, ugyanis akkor egy helyben marad. Egy olyan mezőre érkezve, ahol egy mesehős segítségre szorul, akkor a megfelelő eszközlapka felhasználásával szerezhet egy kulcsot. Az ilyen mezők kulccsal vannak jelölve, és mindig szerepel a tárgy a mező mellett, amivel azt meg lehet szerezni. A tárgyakat úgy lehet megszerezni, ha a megfelelő mezőre lép a játékos. Amennyiben megvan a három kulcs, be lehet menni a várba és tovább haladni a torony felé. Viszont ha sárkányt gurít vagy ilyen mezőre lép valaki, fel kell használnia egy kardot. Amennyiben már nincsen több kardja, vissza kell mennie a kezdőmezőre. Hogyan lehet nyerni? A játékot az nyeri, aki először jutott el a torony ajtajáig, ahol a királylány raboskodik. Végezetül: A túl az Óperencián egy igazán elbűvölő kis játék a kicsik számára, amit akár az egész család együtt játszhat a lurkókkal. Sok vidámságot, színes kalandokat és önfeledt szórakozást ígér ez a varázslatos társasjáték. Ajánljuk minden kisgyermekes családnak.
Termék ID: | #4140056 |
Játékidő: | 30 - 60 perc |
Játékosok száma: | 1-4 |